به بهانه برگزاری رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان در خراسان شمالی؛

بازدید استاندار از وضعیت سالن های ورزشی استان

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۳۹:۲۲
کد خبر: ۹۲۸۱۳۱
بازدید استاندار از وضعیت سالن های ورزشی استان
استاندار خراسان شمالی از وضعیت سالن های ورزشی استان برای برگزاری رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در حاشیه این بازدیدها، اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم توسعه باید همه جانبه و نه نوبتی باشد.

دکتر شجاعی با تاکید بر ورود جدی استان به بخش های اجتماعی و فرهنگی، افزود: استقبال مردم خراسان شمالی از برگزاری کشتی لیگ برتر و کسب مقام نایب قهرمانی تیم اترک این استان در این مسابقات موجب شد گامی بلندتر و در حوزه بین المللی برداریم و میزبان رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان شویم.

وی مطرح کرد: این مسابقات از ۲۶ آذر ماه سالجاری آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت اما از بزرگی کار و نداشته های استان هراسی نداشتیم و می دانیم این زمان حتی برای استان هایی که امکاناتشان فراهم است فرصت کمی است.

دکتر با بیان اینکه همه پای کار هستند و تلاش می کنیم در حد حیثیت کشور میزبان خوبی باشیم، خاطر نشان کرد: برگزاری رقابتهای کشتی جام باشگاه جهان در خراسان شمالی بزرگترین تور گردشگری ورزشی برای استان به شمار می‌رود که می‌بایست از این فرصت نهایت استفاده را برد.

وی مطرح کرد: بسیاری از ورزشکاران و کشتی گیران از سایر استان ها برای تماشای این مسابقات به خراسان شمالی خواهند آمد بنابراین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای فروش صنایع دستی استان تمهیدات لازم را فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: اینگونه رویدادها نه تنها از شبکه های سراسری که از بسیاری از شبکه های جهانی نیز پخش خواهد شد و نام خراسان شمالی در تاریخ ورزش جهان ثبت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود این استان را میزبان مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی معرفی کرد و گفت: میزبانی این مسابقات را به صورت کتبی گرفته ام و نهایی شدن آن را باید به تایید حامیان مالی موکول کرد که در حال رایزنی با شبکه ۳ برای پخش این مسابقات هستیم.

دکتر محمدعلی شجاعی گفت: بسیاری از تیم‌ها در کشور با کمک شهرداری‌ها مدیریت می‌شوند اما در خراسان‌شمالی کافی است یک قدم شهرداری برای ورزش استان بر دارد آنگاه ۸۰۰ نفر مدعی و معترض می‌شوند که چرا این کار را کردید؟ حال سوال ما این است که اگر شرایط شهرداری‌ها در کشور برابر است چرا شهرداری استان نباید برای ورزش و توسعه آن قدمی بردارد؟

دکتر شجاعی تصریح کرد: خیلی‌ها در خراسان شمالی وظیفه خود را انجام نمی‌دهند و خیلی‌ها هم از گذشته این وظیفه را انجام ندادند انتظار ما این است که افراد به جای کلماتی مانند نمی شود و نمی توانیم روحیه خود را عوض کنند و ما را همراهی کنند تا بسیار نام‌دار تر از استان‌های بزرگ حرکت کنیم البته این مهم نیازمند عزم و اراده است.

وی در پایان در پاسخ به منتقدان برگزاری رقابت کشتی جام باشگاه جهان در خراسان شمالی اضافه کرد: اگر به این فکر باشیم که چون زیرساخت نداریم نباید به دنبال کارهای بزرگ برویم باید دائما در جا بزنیم و در همان پله های آخر جدول استان‌ها باقی بمانیم که نگاه بنده این نیست و تلاش می کنیم به بهانه های مختلف نداشته های استان جبران شود و اثری ماندگار برای استان به جا بماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز