استاندار خراسان شمالی تأکید کرد؛

توجه مدیران به مطالبات مردم

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۱:۳۷
کد خبر: ۹۲۹۹۹۸
توجه مدیران به مطالبات مردم
استاندار خراسان شمالی در دیدار مردمی و چهره به چهره با اقشار مختلف مردم بر ضرورت توجه مدیران دستگاه های اجرایی به مطالبات قانونی مردم علی رغم مشکلات و دوندگی برای مدیران، تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،درخواست حمایت از مصالح تولیدی استان درخواست یکی از مراجعین بود که دکتر محمدعلی شجاعی در این خصوص گفت: بارها تاکید کرده ام کسبه و تولیدی های استان در اولویت قرار دارند چرا که موجب می شوند چرخه مالی استان بچرخد بنابراین متولیان امر باید طی نشستی برای نحوه حمایت از این واحدهای تولیدی برنامه ریزی کنند.

دکتر شجاعی در مورد یکی از درخواست های مردمی جهت واگذاری زمین و تخصیص آب مورد نیاز در شهر آشخانه اظهار داشت: بحث آب قانون دارد و نمی توانیم فراتر از قانون عمل کنیم بنابراین سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه ای در خصوص تخصیص آب مورد نیاز و واگذاری زمینی مناسب با فرد مورد نظر همکاری کند.

کسب مجوز از اداره کل حمل و نقل و راهداری استان برای احداث مجتمع تفریحی مورد دیگر مطرح شده در این دیدار بود که دکتر شجاعی گفت: بر طی شدن مسیر قانونی تاکید دارم اما کارها باید به سمت انجام شدن برود و افرادی که قانون را نمی دانند راهنمایی شوند و با گرفتن تعهد از سرمایه گذار روند کارها شتاب گیرد.

اخراج یکی از نیروهای شرکتی از دیگر موضوعات این دیدار بود که دکتر شجاعی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: برای اخراج و جایگزینی افراد سلیقه ای عمل نکنید و بدانید ما باید نیروهای شرکتی را کنترل کنیم و اجازه ندهیم به راحتی بیکار شوند.

وی در پاسخ به درخواست ایجاد مرکز جامع سلامت در روستای زرد - کاستان شهرستان مانه و سملقان، گفت: در حالی که یکی از گلایه های همیشگی ما انجام کارها تنها توسط دولت است ؛ مردم این روستا با مشارکت خود در با جمع آوری پول زکات برای ایجاد این مرکز سلامت وارد میدان شده اند و وظیفه ما حمایت از این حرکت مردمی است.

دکتر شجاعی ادامه داد: با اینکه اعتباری برای انجام این کار در اعتبارات شهرستان پیش بینی نشده است اما با بازبینی در اعتبارات برای انجام این کار ورود خواهیم داشت چرا که نه گفتن آسانترین راه است اما بنده این روش را انتخاب نمی کنم.

وی در مورد درخواست مردمی مبنی بر اعطای حقابه از سدها خطاب به مدیرکل شرکت آب و منطقه ای استان دستور داد: برای رسیدگی به این موضوع با جمع بندی اطلاعات و جلوگیری از سوء استفاده افرادی که هیچ حقی ندارند در چارچوب قانون و مقررات و اختیارات استان اسناد و مستندات قانونی برای مردم تعریف کنیم تا این مشکل یکبار برای همیشه در استان حل شود.

استاندار خراسان شمالی با انتقاد از عدم اجرای دستورات دیدار مردمی جلسه گذشته در بازه زمانی تعیین شده، تاکید کرد: موضوعات این جلسه اورژانسی است و باید تعیین زمان کارشناسی باشد و در زمان مقرر شده به درخواست مردم پاسخ داده شود.

دکتر محمدعلی شجاعی افزود: بنده برای حل مشکلات مردم استان وظیفه دارم اما برای رسیدگی آداب خود را دارم و اجازه نمی دهم افراد با داد زدن و کوبیدن بر روی میز به دنبال حل مشکل باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز