طرح های سرمایه گذاری درحوزه دام به ریاست استاندار بررسی شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۸:۱۰
کد خبر: ۹۴۱۵۸۳
طرح های سرمایه گذاری درحوزه دام به ریاست استاندار بررسی شد
در نشستی ویژه با سرمایه گذاران و مدیران دستگاه های مربوطه با حضور استاندار خراسان شمالی ۳ طرح سرمایه گذاری حوزه امور دام استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،محمدعلی شجاعی در این نشست اظهار داشت: هدف از سرمایه گذاری در این بخش باید تکمیل زنجیره های تولید، تامین نداشته ها با ارائه کارهای مدرن باشد.

دکتر شجاعی در خصوص حل مشکل پرداخت تسهیلات بانکی طرح توسعه دامداری ۷ هزار رأسی یکی از سرمایه گذاران، گفت: بخش خصوصی باید مدارک مورد نیاز را به بانک عامل ارائه دهد و پرداخت تسهیلات از سوی بانک باید حداکثر تا ۱۵ روز آینده بدون بروز هیچ مشکلی انجام شود.

پرورش گوسفند داشتی ۳ هزار راسی یکی دیگر از طرح های سرمایه گذاری طرح شده در این نشست بور که دکتر شجاعی در این خصوص ضمن تاکید بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات بانکی، تصریح کرد: مشکل مربوط به مجوز ساخت محل مورد نیاز با شهرداری و بخشداری با تشکیل کمیته مشترک با حضور سازمان جهاد کشاورزی، دفتر فنی استانداری و سازمان نظام مهندسی بررسی و حل شود.

دکتر شجاعی همچنین در خصوص طرح میدان عرضه دام در راستای تکمیل زنجیره گوشت، اظهار داشت: حجم سرمایه گذار در مقایسه با کمک دولت باید قابل توجیه باشد و همچنین هدف نباید تنها ایجاد یک محل برای رهاسازی و خرید دام باشد بلکه باید مکانی نوین و مدرن ایجاد شود.

شایان ذکر است برگزاری این نشست برای سرمایه گذاران از این جهت دارای اهمیت است که مدیران دستگاه های مربوطه با حضور استاندار نتیجه مراجعه سرمایه گذاران را به صورت رسمی اعلام کرده و توسط مسوولان استانداری تا رسیدن به نتیجه مورد نظر ، موارد پیگیری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز