استاندار خراسان شمالی؛

لزوم تشکیل شورای مشورتی هنرمندان خراسان شمالی/ فرهنگ درمان کننده بسیاری از دردهاست

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۵:۵۱
کد خبر: ۹۴۳۲۹۰
لزوم تشکیل شورای مشورتی هنرمندان خراسان شمالی/ فرهنگ درمان کننده بسیاری از دردهاست
استاندار خراسان شمالی بر تشکیل شورای مشورتی هنرمندان این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،محمد علی شجاعی در نشست با هنرمندان استان با اشاره به اینکه نداشته های ما در خراسان شمالی بسیار بیشتر از میانگین کشوری است، اظهار داشت: در کشور یاد گرفته ایم برای ناتوانی های خود آدرس غلط می دهیم و همه چیز را به تحریم و مشکلات اقتصادی ربط می دهیم.

وی با اشاره به متمرکز بودن ۸۵ درصد بودجه ها در سطح تهران، افزود: فقط ۱۵ درصد بودجه به استان ها می آید که نشان می دهد هر کس بیشتر برای گرفتن بودجه ملی اقدام کند رقم بیشتری نیز دریافت می کند.

شجاعی با اشاره به تشکیل یک گروه منسجم از هنرمندان برای پیگیری امور مربوط به خود و شورای مشورتی هنرمندان، یادآور شد: با برنامه ریزی مطمئن هستم حداقل ۶ ماه دیگر حالمان بسیار بهتر از این است.

وی، افزایش بودجه فرهنگی و هنری، حمایت از چاپ مجموعه اشعار شعرای استان، حل مشکلات بیمه تامین اجتماعی و مالیاتی هنرمندان، انجام تمامی سفارشات ادارات در این حوزه توسط خود هنرمندان و جلوگیری از سفارش آنها به خارج از استان، جلوگیری از خرید اقلام مورد نیاز از خارج استان را از جمله موارد در دستور کار دانست.

استاندار خراسان شمالی از فرهنگ به عنوان اولویت اول یاد کرد که درمان کننده بسیاری از دردهای ما است و گفت: شرایط موجود کشور کار کردن را سخت کرده ولی نشدنی نیست و قرار نیست به استناد این مشکلات حرکتی نداشته باشیم.

در ادامه این نشست صمیمی تعدادی از هنرمندان رشته های مختلف فرهنگی و هنری به ارائه نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز