معاون سیاسی استاندار؛

رعایت پرهیز از افراط و تفریط در گزینش ضروری است

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۸:۵۲
کد خبر: ۹۴۶۰۱۹
رعایت پرهیز از افراط و تفریط در گزینش ضروری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: رعایت پرهیز از تنگ ‌نظری و افراط و تفریط ضروری است و باید در راس برنامه‌های حوزه گزینش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در همایش گزینشگران دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: نباید سلایق شخصی، حزبی، جناحی و سیاسی را با سرنوشت مردم گره بزنیم.

حیاتی افزود: برخوردها باید به گونه‌ای باشد که موجب جذب حداکثری مردم و به ویژه جوانان باشیم چرا که جوانان مایه قدرت و عامل پیشرونده نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: گزینش باید متعهدانه و ارزشی باشد تا افراد متعهد پای کار بیایند و ارزش‌های انقلاب سرلوحه وجودی آن باشد.

معاون سیاسی استاندار در ادامه به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره داشت و گفت: ترور شخصیت‌ها و دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از شدیدترین توطئه‌های دشمنان علیه نظام در طول این ۴۱ سال بوده است.

ولی الله حیاتی افزود: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خون تازه ای را وارد شریان های انقلاب اسلامی کرده است و ما شاهد خروش حماسی مردم در اقصی نقاط کشور هستیم.

حیاتی گفت: دشمنان این نظام باید بدانند با شهادت سرداران نام آوری همچون حاج قاسم سلیمانی راه انقلاب و مقاومت بسته نخواهد شد بلکه پر رهرو باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: امروز خوف سنگینی بر آمریکایی ها افتاده است و هر روز هیات ها مختلف دیپلماتیک را برای اینکه انتقام ایرانی ها به چه سبکی باشد، می فرستند اما آنان غافل هستند که انتقام ایرانیان سخت و در گستره حوزه نفوذ مقاومت در جهان اسلام خواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشت پایه مردم در واقع پیمودن راه شهداست و در این راستا اقدامات توسعه ای خوبی در استان انجام شده است.

حیاتی خاطر نشان کرد: صدور ۱۰۰ مجوز بی نام سرمایه گذاری، کاهش نرخ رشد بیکاری، بازگشت ۷۰ درصد بازماندگان از تحصیل به چرخه سواد آموزی و امضا تفاهم نامه ۲۰ میلیارد تومانی با سازمان سوادآموزی کشور، انعقاد ۵ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در بخش های مختلف از جمله اقدامات توسعه ای استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز