پرداخت بیش از ۶۷ میلیارد تومان کمک‌معیشت به مددجویان تحت حمایت

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۹:۰۰
کد خبر: ۹۴۶۰۳۷
پرداخت بیش از ۶۷ میلیارد تومان کمک‌معیشت به مددجویان تحت حمایت
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از پرداخت بیش از ۶۷ میلیارد تومان کمک‌معیشت به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد پرداخت کمک‌ معیشت به مددجویان تحت حمایت این نهاد را یکی از سرفصل‌های خدمات این نهاد برشمرد و افزود: این نهاد علاوه بر ارائه پرداخت مستمری، خدمات دیگری از قبیل فرهنگی، آموزش، درمان، مسکن، اشتغال و خودکفایی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ارائه می‌دهد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر حدود ۵۵ هزار خانوار با تعداد ۱۰۱ هزار تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: از این تعداد بیش از ۴۵ هزار خانوار از این نهاد کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: از مجموع خانوارهایی که از این نهاد کمک‌معیشت دریافت می‌کنند ۱۴ هزار و ۳۰۰ خانوار در قالب تبصره ۱۴ و باقی‌مانده به‌صورت دائمی تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی افزود: هم‌اکنون ماهانه به خانوارهای مددجوی یک نفرِ تحت حمایت ۱۷۲ هزار تومان، خانوار دو نفرِ ۲۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار سه نفرِ ۳۷۴ هزار تومان، خانوار چهار نفرِ ۴۸۳ هزار تومان و خانوار پنج نفرِ و بیشتر ۵۳۶ هزار و ۵۰۰ هزار تومان مستمری پرداخت می‌شود.

الهی راد بابیان اینکه این نهاد در طول سال با توجه به موقعیت و نیاز خانواده‌های تحت حمایت، خدمات متنوعی را به آنان ارائه می‌دهد گفت: مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد توانمندی و خودکفایی خانواده‌های نیازمند است که با ارائه این‌گونه خدمات به‌خصوص اشتغال و مسکن در راستای تحقق این امر تلاش می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز