معاون استاندار؛

باید همیشه قدردان پژوهشگران و محققان بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۳:۵۰
کد خبر: ۹۵۰۹۱۲
باید همیشه قدردان پژوهشگران و محققان بود
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پژوهش کلید توسعه هر کشوری است ، گفت:برگزاری هفته پژوهش نباید تنها منوط به خود هفته باشد بلکه همیشه و در طول سال باید قدردان پژوهشگران بود زیرا آنها سالهای طولانی وقت خود را صرف امور تحقیقاتی ارزشمند می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر علی بیگ زاده در پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری استان در خصوص هفته پژوهش و فناوری اظهار داشت: شاخص های انتخاب برگزیدگان هفته پژوهش با وزارت علوم است که البته می توان متناسب با نیارهای استان بومی سازی و اصلاح کرد.

وی افزود: در نمایشگاه هفته پژوهش امسال تعداد شرکت کنندگان اندک بود که دلیل آن این است یا رغبتی وجود نداشته یا مشارکت در امر پژوهش کمررنگ شده که این موضوع باید مورد آسیب شناسی قرار گیرد.

بیگ زاده خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید بدانند که توسعه بدون پژوهش و تحقیق فایده ای ندارد و این پژوهش است که موجبات اقتدار بیشتر کشور را فراهم می آورد.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی از توانمندی های پژوهشی مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی استان هم بیشتر استفاده کند. زیرا پژوهشگران برجسته و شناخته شده ای از این استان وجود دارد.

بیگ زاده خواستار تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتر برای برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش شد تا بدین طریق اقدامات این حوزه برجسته تر دیده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز