مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

کمک ۱۲۳ میلیون تومانی مردم نیکوکار خراسان شمالی به سیل زدگان جنوب کشور

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۲:۱۲
کد خبر: ۹۵۵۸۰۵
کمک ۱۲۳ میلیون تومانی مردم نیکوکار خراسان شمالی به سیل زدگان جنوب کشور
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک ۱۲۳ میلیون تومان مردم نیکوکار این استان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان طی آمار اولیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد با بیان اینکه این نهاد از اولین روزهای وقوع سیل در مناطق جنوبی و جنوب شرقی کشور پایگاه های جمع آوری مشارکت های مردمی خود را در سراسر استان فعال کرده است، افزود: تا مردم نیکوکار استان بیش ۱۲۳ میلیون تومان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان  کمک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع کمک های اهدایی بیش از ۵۰ میلیون تومان آن نقدی و باقی مانده غیر نقدی است،خاطر نشان کرد: این کمک ها توسط پایگاه های مسقر کمیته امداد در میعادگاه های نماز جمعه، مراکز نیکوکاری و ادارات این نهاد در سطح استان جمع آوری شده است.

وی افزود: کمک های  انجام شده توسط مراجع ذی صلاح در حال ارسال به استان سیستان و  بلوچستان است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با یادآوری اینکه جمع آوری کمک برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان کماکان ادامه خواهد داشت، گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری واریز کمک های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰  و یا مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان در این امر خداپسندانه سهیم شوند و یا با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۶۳۰۳۳ تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز