استاندار خراسان شمالی:

تمام طرح های استان باید ارزیابی محیط زیست را داشته باشد

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۵:۴۶
کد خبر: ۹۵۹۸۳۵
تمام طرح های استان باید ارزیابی محیط زیست را داشته باشد
استاندار خراسان شمالی گفت:تمامی پروژه ها و طرح های استان باید دارای ارزیابی محیط زیست باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در شورای اداری استان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس محیط زیست کشور اظهار داشت: امروزه بر کسی پوشیده نیست که در مسیر حفظ محیط زیست و تمام ابعادش آثار زیان باری بر پیکره اش وارد شده لذا تلاش شده تا با کمک بخش صنعت ، صنایع را به سمتی پیش ببریم که در آینده ای نه چندان دور از آب پسماند نه آب شرب سالم استفاده شود.

وی افزود: با تجهیز سیستم فاضلاب تمام شهرستانهای استان در حوزه های مختلف اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

شجاعی با بیان اینکه در استان تمامی اجزای حاکمیت و مردم کنار یکدیگر هستند، تصریح کرد:در شرایط کنونی اقتصادی کشور ما به نوعی دیگر دراستان خود را به انسجام، وحدت، هم افزایی تجهیز کردیم و فضای کار در استان حاکم است.

وی بیان کرد:شاخص ها نشان می دهد خراسان شمالی استانی است که تحریم ها بر آن کمتر تاثیر گذاشته است و این به واسطه پای کار بودن و تلاش شبانه روزی همه مدیران و به کارگیری تمامی ظرفیت ها است.

وی خاطر نشان کرد: به رغم نبود بسیاری از زیرساخت ها اما در بخش مولفه های کسب و کار رشد داشته ایم و نرخ بیکاری استان کاهش یافت است.

شجاعی افزود: بنابر وظیفه ای که داریم تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم می کنیم. بینش سیاسی همه افراد در استان محترم است اما در اجرای امور تفاوت نگاه ها دخالتی ندارد.

استاندار خراسان شمالی گفت : توفیق و عدم توفیق اتفاقی نیست؛ یکدلی و هماهنگی همه اجزای حاکمیت و مردم موجب شد صدایی از خراسان شمالی در بحران سیل ابتدای سالجاری بلند نشود و در اغتشاشات اخیر کشور، مشکلی در این استان رخ ندهد.

دکتر محمد علی شجاعی گفت: وضعیت تحریم های اقتصادی و فشارهای مختلف بین المللی بر پیکره اقتصاد کشور موجب شده تا ما به نوعی دیگر در خراسان شمالی خود را تجهیز کنیم و این تجهیز ما در حوزه وحدت، مشارکت و هم افزایی بوده است.

وی تصریح کرد: در مدت کمتر از شش سند توسعه استان نگاشته شده تا مسیر حرکت ما با برش شهرستانی باشد و در تمام بخش ها با انسجام و همکاری های کم نظیر از تمام داشته های استان استفاده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز