مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

پرداخت صدقه با ارسال پیامک به ۸۸۷۷

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۱:۰۶
کد خبر: ۹۵۹۸۴۹
پرداخت صدقه با ارسال پیامک به ۸۸۷۷
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از فراهم بودن امکان پرداخت صدقه روزانه به‌صورت پیامکی از سر شماره ۸۸۷۷ خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بیان اینکه هم استانی‌های عزیز می‌توانند به‌جای پرداخت نقدی صدقه، آن را از طریق سر شماره ۸۸۷۷ پرداخت کنند، افزود: نیکوکاران برای پرداخت صدقه از طریق سر شماره اعلام‌شده هیچ‌گونه هزینه‌ای متحمل نخواهند شد و پیامک‌هایی هم که دراین‌باره دریافت می‌شود به‌طور کامل رایگان است.

 وی به دو روش پرداخت صدقه الکترونیکی اشاره کرد و گفت: درروش اول با ارسال پیامک خالی به سر شماره ۸۸۷۷ و طی نمودن مراحل مربوطه، می‌توان به عضویت سامانه پیامکی درآمده و روزانه مبالغ ۱۰۰ یا ۳۰۰ و یا ۵۰۰ تومان را به‌عنوان صدقه روزانه (به انتخاب مشترک) انتخاب و پرداخت کرد.

 وی بابیان اینکه در این روش مشترک با انتخاب کد پیش‌شماره تلفن استان (۰۵۸) صدقات اهدایی خود را به محرومین این استان تخصیص دهند، اضافه کرد: درروش دوم با ارسال پیامک حاوی عدد ۱۱۰ به سر شماره ۸۸۷۷ و طی نمودن مراحل مربوطه، امکان پرداخت صدقه موردی به مبلغ ۵۰۰ تومان فراهم‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه مردم می‌توانند با اطمینان خاطر کمک‌های خود را از بستر تلفن همراه که درواقع صندوق صدقه هوشمند است، به‌صورت مستقیم به‌حساب کمیته امداد واریز کنند، گفت:‌ از این طریق، کمک‌های مردم در کمترین زمان ممکن، بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی برای مشترکان، توسط کمیته امداد به اقشار موردنیاز جامعه می‌رسد.

الهی راد خاطرنشان کرد: مبلغ پرداختی عیناً صرف امور خیریه و در سرفصل‌های مختلف ازجمله ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، بهداشت و درمان، مسکن، فرهنگی و آموزشی و اشتغال نیازمندان هزینه می‌شود.

وی تأکید کرد: پرداخت صدقه به روش پیامکی با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید برای تسهیل پرداخت کمک‌های مردمی، شفاف‌سازی هزینه کردها از طریق ارسال گزارش ماهیانه و افزایش اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز