رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی؛

نامزدهای انتخابات مجلس ملزم به رعایت قانون شفافیت مالی هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۶:۱۶
کد خبر: ۹۶۲۶۰۵
نامزدهای انتخابات مجلس ملزم به رعایت قانون شفافیت مالی هستند
رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید قانون شفافیت مالی را که توسط رییس جمهور ابلاغ شده است را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در نشست تعاملی هیات های نظارت و اجرای انتخابات شهرستان بجنورد، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات مجلس باید شماره حساب مالی و مسیول مالی ستاد خود را برای بررسی پرداخت های مالی جهت تبلیغات اعلام کنند.

حیاتی افزود: تمام باید و نباید انتخاباتی  در روز ۲۲ بهمن ماه به کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی طی نشستی با حضور اعضای هیئت اجرایی و نظارت اعلام می‌شود.

وی ادانه داد: شهرداری‌ها نقاطی را برای تبلیغات متمرکز در شهر در نظر بگیرند و کمیته امحا در سطح شهرستان برای از بین بردن تبلیغات خلاف قانون فعال شود.

حیاتی گفت: در حوزه انتخابیه بجنورد چهار کاندیدای همنام وجود دارد باید این موضوع تعیین تکلیف شود به حوزه اعلام شود و نمایندگان فرماندار بدانند در شمارش آرا چگونه عمل کند.

وی مطرح کرد: امکانات و تجهیزات برگزاری انتخابات از قبل مناطق صعب العبور استان جانمایی شود و شعب اخذ رای ۴۸ ساعت قبل از برگزاری انتخابات باید تجهیز شوند.

دکتر حیاتی خاطر نشان کرد: وظیفه هیئت نظارت و اجرا برگزاری انتخابات سالم و قانونمند باشد که باید با تعامل و هم اندیشی این هدف تحقق یابد.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال مایوس کردن مردم برای حضور در انتخابات می‌باشد بنابراین باید با افزایش اعتماد مردمی، حداکثر حضور و مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رای رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز