به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد؛

کلنگ زنی دانشکده داروسازی بجنورد در آینده ای نزدیک

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۵:۰۴
کد خبر: ۹۶۵۶۳۳
کلنگ زنی دانشکده داروسازی بجنورد در آینده ای نزدیک
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در تشریح پروژه‌های در دست مطالعه و اقدام این دانشگاه گفت: پروژه دانشکده داروسازی بجنورد در مساحت 4500 متر مربع در دست مطالعه است و به زودی کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمود عباسی اظهار کرد: توسعه بیمارستان پورسینا آشخانه از 32 به 64 تخت در مساحت 3500 متر مربع شهرستان مانه وسملقان است که مطالعات آن انجام شده است.

وی به احداث مرکز جامع سلامت شهری بوعلی در بجنورد اشاره کرد و با بیان اینکه این مرکز در متراژ 523 متر مربع اجرایی می شود، به احداث مرکز جامع سلامت روستایی بدرانلو اشاره کرد و ادامه داد: این طرح در متراژ 523 متر مربع احداث می شود.

وی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت روستایی محمدعلی پهلوان در مساحت 523 متر مربع در بجنورد احداث می شود، به اجرای مرکز جامع سلامت روستایی راستقان، مرکز جامع سلامت روستایی الله وردی خان و مرکز جامع سلامت شهری شماره 1شیروان اشاره کرد.

دکتر عباسی خاطرنشان کرد: مرکز جامع سلامت شهری شماره 2 شیروان در متراژ 523 متر مربع از دیگر پروژه‌های در دست اجرای سال 98 دانشگاه علوم پزشکی است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به احداث مرکز جامع سلامت روستایی گلیان در شیروان و احداث مرکز جامع سلامت روستایی خرتوت و مرکز جامع سلامت روستایی اینچه در مانه و سملقان اشاره کرد و یادآور شد: این سه طرح هریک در مساحت 523 متر مربع اجرا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز