بازدید بی سابقه از برگزاری انتخابات در شهرستان های خراسان شمالی

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۹:۰۲
کد خبر: ۹۶۷۶۸۱
بازدید بی سابقه از برگزاری انتخابات در شهرستان های خراسان شمالی
استاندار و اعضای شورای تامین طی یک اقدام بی سابقه از شعب اخذ رأی تمامی شهرستان های خراسان شمالی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، بازدیدها ابتدا از روستای تنگه ترکمن شهرستان راز و جرگلان که دارای مردم اهل تسنن است آغاز و سپس از مسجد صاحب الزمان شهر آشخانه در شهرستان مانه و سملقان صورت گرفت .

استاندار در سومین بازدید از روستای رباط قره بیل از توابع شهرستان گرمه بازدید کرد و سپس در نماز جمعه شهر سنخواست از توابع شهرستان جاجرم حضور یافت و پس از حضور در نماز جمعه ، از شعبه اخذ رأی شهر سنخواست بازدید کرد.

روستای سارمران از توابع شهرستان اسفراین و روستای اسلام آباد در کارخانه قند شیروان ، مسجد جامع شهرستان شیروان و شعبه أخذ رأی شهرستان فاروج دیگر مقاصد بازدید استاندار و اعضای شورای تامین خراسان شمالی بود تا ایشان بتوانند در مسجد امام رضا(ع) بجنورد از بازدیدهای صورت گرفته جمع بندی داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی با حضور در مسجد امام رضا در شهر بجنورد اظهار داشت: از صبح در بازدید از تمامی شهرستانها و شعب اخذ رای شاهد همراهی اعضای شورای تامین و تیم رسانه ای استان و صداوسیما بوده ایم که جای تقدیر و قدردانی دارد.

دکتر محمدعلی شجاعی افزود: با حضور در مکان ها و ساعات مختلف از شعب اخذ رای شاهد حضور باشکوه مردم بودیم و خوشبختانه با دریافت گزارش از نمایندگان فرمانداری ها متوجه شدیم هیچ مشکلی در هیچ شعب اخذ رای رخ نداده است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست ما و برخی از شهرستانها مدت زمان رای گیری تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شد و درصورت تمدید دوباره باید رای ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور اعمال شود.

دکتر شجاعی تصریح کرد: من اطمینان دارم مردم این استان و کشور همچون گذشته حضور باشکوه خود را به رخ جهانیان خواهند کشید .

وی گفت: از دو هفته گذشته با اعلام به دستگاه های اجرایی متولی به خصوص حوزه راه، تمام تدارک لازم برای شعب اخذ رای صعب العبور اعمال شد و با توجه به پیش بینی های از قبل انجام شده خوشبختانه تاکنون مشکلی در این شعب نداشتیم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز