استاندار خراسان شمالی:

پروژه های حوزه آب و فاضلاب و تصفیه خانه با سرعت بیشتری اجرایی شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۲:۲۱
کد خبر: ۹۶۸۹۵۳
پروژه های حوزه آب و فاضلاب و تصفیه خانه با سرعت بیشتری اجرایی شود
استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح پروژه های مجموعه وزارت نیرو در بجنورد از وزیر نیرو خواست تا دستورس دهند پروژه های حوزه آب و فاضلاب و تصفیه خانه این استان با وجود عقب ماندگی این حوزه با سرعت بیشتری اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی اظهار داشت: مدیران وزارت نیرو در خراسان شمالی جزو بهترین ها هستند و به گونه ای عمل می کنند که گویی تحریمی علیه کشور وجود ندارد.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: سومین حضور شما در استان طی امسال نشانگر کار کردن مدیران شما در این حوزه است لذا انتظار داریم برای ایجاد زیرساختها جهت سرمایه گذاران ما را همراهی کنید چون با تحریم کار سخت تر شده و غیر ممکن نیست.

شجاعی خاطرنشان کرد: ۲هزار میلیارد تومان پروژه در بخش خصوصی افتتاح شده و ۶ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه در حوزه های کار، اقتصادی و گردشگری به امضا رسیده و ماحصل آن این است که ما به نشدن ها و نداشته ها فکر نمی کنیم زیرا تکیه گاه ما وجود هم افزایی و فضای کسب و کار مساعد است.

وی تصریح کرد:هرچند از نظر زیرساخت ها استان برخورداری نیستیم اما حال این استان به واسطه وجود هم افزایی بین اجزای حاکمیت خوب است و تاکنون تمام امور در زمان تعیین شده به سرانجام رسیده طوری که شاخص ها نشان می دهد گویی تحریمی وجود نداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز