معاون سیاسی استاندار:

نباید مغلوب بیماری کرونا شویم

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۱:۳۶
کد خبر: ۹۶۹۷۷۵
نباید مغلوب بیماری کرونا شویم
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت : ما باید تلاش کنیم مغلوب شرایط فعلی بیماری کرونا نشویم اتفاقی در استان ما مبنی بر مشاهده مثبت بیماری کرونا رخ نداده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر ولی الله حیاتی در کارگروه اجتماعی و سلامت استان اظهار داشت : اطلاع رسانی که در مورد بیماری کرونا تاکنون انجام شده هجمه های روانی آن به مراتب از خود بیماری بیشتر شده است لذا در چنین شرایطی باید قوی بود نه اینکه مغلوب شویم.

وی افزود : برگزاری اجتماعات در استان را فعلا لغو کردیم اما در مورد تعطیلی مدارس و دانشگاه ها هیات دولت تصمیم میگیرد و تعطیلات به صورت متمرکز و در سطح ملی اعلام خواهد شد.

حیاتی خاطرنشان کرد : باید صداوسیما اطلاع رسانی لازم را در خصوص ضد عفونی شدن مدارس سطح استان را انجام دهد تا به اطلاع عموم مردم برسد.

وی تصریح کرد در شهرستان ها کارگروه فوق به ریاست فرمانداران انجام خواهد شد تا بحث پیشگیری و کنترل با جدیت انجام شود تا سطح اطمینان بخشی مردم افزایش یابد.

حیاتی گفت : مرجع اطلاع رسانی در مورد بیماری کرونا فقط برعهده ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان است اما خود پرستاران و مجموعه بیمارستانها نیز در این خصوص باید آموزش های لازم را ببینید تا استرس را به مردم انتقال ندهند.

وی در پایان تاکید کرد : استان در شرایط عادی است و اطلاع رسانی ها در مورد بیماری کرونا به صورت شفاف انجام خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز