سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

تحت هر شرایطی به عهدمان برای درمان بیماران پایبندیم

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۲:۳۴
کد خبر: ۹۷۴۲۴۵
تحت هر شرایطی به عهدمان برای درمان بیماران پایبندیم
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان، بر رعایت اخلاق حرفه ای و امانت داری در شرایط فعلی جامعه تاکید کرد و گفت: حفظ سلامت جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی، پزشکان، پرستاران بهیاران و تمام عوامل درگیر با بیماری در بیمارستان ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سید احمد هاشمی بیمارستان امام حسن(ع)، در جمع پرستاران با بیان اینکه خبرهای خوبی در راه است و تمام تمهیدات برای مبارزه تمام قد با کووید 19 پیش بینی شده است، اظهار کرد: سفارش دوخت لباس برای بیمارستان ها داده شده و به زودی آزمایش های کووید 19 در داخل استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی استان به شدت تحت نظر است و رفت و آمدها از طریق تب سنجی کنترل می شود، ادامه داد: پیش بینی بر این است که در هفته های آینده، میزان سرایت بیماری کرونا کمتر شود.

دکتر هاشمی با بیان اینکه مردم قدردان زحمات و خدمات پرسنل کادر و درمان هستند، خاطرنشان کرد: روزانه پیام های زیادی از مردم و مسئولان استان با مضمون تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان به دستمان می رسد که این نشان از زحمات شبانه روزی شما عزیزان است.

این مسئول با اشاره به اینکه خدمت در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس استرس هایی نیز به همراه دارد، افزود: قسم خورده ایم که به بیماران خدمات بدهیم و تحت هر شرایطی بر عهدمان پایبند خواهیم ماند.

دکتر هاشمی با بیان اینکه هر روز پیغام پرسنل به بنده می رسد و راه های مختلفی برای ارتباط با ریاست دانشگاه فراهم شده است، گفت: تمام مسائل و نظرات خود را از طریق مدیران و راه های ارتباطی تعیین شده، بیان کنید.

وی کادر بهداشت و درمان را اعضای یک خانواده خواند و گفت: پزشکان، پرستاران و بهیار و ... امانت داربیمار هستند و الان وقت آن رسیده که به همه ثابت کنیم، حرفه ای برخورد می کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز این بیماری، صادقانه تمام اخبار با مردم در میان گذاشته شده است، اظهار کرد: به لحاظ ترکیب جمعیت شهری و روستایی خراسان شمالی و رفت و آمدهای محدود خارج از استان یا خارج از کشور، کووید19 دیرتر به استان رسید و از همان روز نخست همه افرادی که به خارج از کشور رفت و آمد داشته اند شناسایی و وضعیت سلامتشان کنترل شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آسیب اقتصادی کشور و هجمه های فضای مجازی را دو رهاورد شیوع کرونا ویروس در کشورمان عنوان کرد و گفت: مبارزه و پاکسازی اخبار کذب در فضای مجازی و اخبار ضد و نقیضی که در این فضا شکل گرفته، زمان و توان زیادی را گرفته است.

دکتر هاشمی با تاکید بر بیان نکات مثبت و روحیه بخشی به جامعه، از کادر فعال در بیمارستان ها خواست تا با رعایت اخلاق حرفه ای، در حفظ اسرار بیماران بکوشند.

وی با بیان اینکه جزو استان هایی هستیم که به زودی آزمایش های تست کرونا ویروس داخل استان آغاز می شود، اضافه کرد: در همه زمینه ها استان به خوبی در حال حرکت است و به منظور تهیه ملزومات ، معاونت درمان به صورت شبانه روزی و با جدیت پای کار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز