استاندار خراسان شمالی در دیدار با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی:

منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی باید مطالبات مردم را پیگیری کنند

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۶:۲۴
کد خبر: ۹۷۴۲۴۷
منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی باید مطالبات مردم را پیگیری کنند
استاندار خراسان شمالی گفت:منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی باید حق این استان را در سطح ملی به هر شکلی مورد پیگیری قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در دیدار با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سطح کشور تنها ۲۰ درصد اعتبارات توزیع می شود و مابقی صرف پروژه ها می شود که تنها به درخواست و سماجت استانها بستگی دارد تا این اعتبارات اخذ شود پس نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید این اعتبارات را دریافت کنند هرچند کار سختی است.

وی افزود :نقطه قوت استان وجود هم افزایی بین اجزای حاکمیت است و اینکه هر کسی در جایگاه مشخص خود قرار گرفته و کسی هم به جایگاه دیگری ورود پیدا نکرده است هر چند که این استان نیاز به جهش دارد.

شجاعی تصریح کرد :هیچ چیز در این استان اتفاقی نیست اینکه انتخابات با درصد بالای مشارکت برگزار شد، در حوادث اخیر آبان ماه تنها استان دارای وضعیت سفید در کشور بودیم، یا در سیل ابتدای سالجاری اقدامات شاخصی انجام شده نشان از عدم اتفاقی بودن مسائل دارد.

وی افزود :یکی از معضلات این استان عدم همکاری صنایع بزرگ است زیرا این صنایع فقط از ما خدمات دریافت می کنند در حالیکه نیازمند ایجاد صنایع کوچک و متوسط هستیم اما تاکنون خیری از این صنایع بزرگ نصیب مردم استان نشده است لذا نیازمند همکاری بیشتر منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم تا این صنایع بزرگ متوجه شوند مسئولیت های اجتماعی خود را نسبت به این استان انجام دهند.

شجاعی اظهار داشت :جان مردم در بحث شیوع بیماری کرونا مهم تر از بخش نامه های ملی است اقدامات خوبی در جهت کنترل این بیماری انجام شده و سعی کرده ایم امور خود را به صورت عملیاتی به سرانجام برسانیم.

وی گفت :با هیچ تبصره ای نباید فردی برای خود رزومه درست کند و مردم جور آن را بکشند چون برای توسعه استان نیازمند افراد کارآموز نیستیم و در این مسیر سابقه کار، تحصیلات و رزومه برای من مهم نیست بلکه تخصص و پای کار بودن مهم است. استاندار خراسان شمالی بیان کرد: امیدواریم منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانند در بهترین کمیسیون های مجلس قرار بگیرند تا ما بدین طریق مطالبات مردم را سریع تر پیگیری کنیم.

محمدعلی شجاعی خاطرنشان کرد: سیاست کاری ما این است که برای کاری معطل نامه نگاری های ملی نیستیم زیرا اگر تشخیص دهیم کار را انجام می دهیم. وی گفت: حواس مدیر باید به کار و وظیفه اش باشد لذا کسی را کار نمی کند فابل بخشش نیست زیرا در حال حاضر زمان ملاحظه کاری نیست بلکه باید وظایف خود را نسبت به مردم انجام دهند.

در ادامه این نشست دکتر سید محمد پاکمهر منتخب مردم بجنورد،گرمه ،جاجرم ، راز و جرگلان و مانه و سملقان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت:انتخابات در کمال سلامت برگزار شد و توانستیم انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم لذا جهت قاطعیت عملکرد استاندار ، هیات های اجرایی و نظارت تقدیر می کنیم.

وی افزود: یکی از چالش های پیش روی نظام ما ، مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است لذا اولویت برنامه های ما نمایندگان باید تحول در حوزه اقتصادی باشد. پاکمهر تصریح کرد :به عنوان یک منتخب در سال آینده مساله ای که استاندار می خواهیم و وی را همراهی خواهیم کرد تاکید بر مسائل اقتصادی است و نگاه ما به مسائل سیاسی و جناحی نیست بلکه خدمت به مردم از هر چیزی با اهمیت تر است.

امان اله حسین پور منتخب مردم اسفراین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت:ظرفیت منتخبین مردم در استان در راستای تحول و توسعه انجام می شود که البته حرکت خوب استاندار با یک تیم همراه و منسجم موجب خواهد شد تا این مسیر توسعه را سریع پیش ببریم.

وی افزود: در حوزه جذب سرمایه گذار و حرکات ماندگار در حوزه اقتصاد باید تلاش های بیشتری انجام شود لذا با تمام قوا برای پیشبرد و توسعه استان خواهیم بود.

محمد وحیدی منتخب مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه ،جاجرم و مانه و سملقان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:نگاه ما به خروجی عملکردها حائز اهمیت است لذا باید انتظارات مردم را به بهترین شکل به ویژه در حوزه اقتصادی رقم بزنیم. وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید نگاه عدالت محوری در تمامی بخش ها مشهود باشد و این اتفاق با تعامل مثبتی که در حوزه استانداری وجود دارد رخ خواهد داد و ما نیز تمام پیگیری های سطوح ملی را با رویکرد قوی دنبال خواهیم کرد و این اتفاق با شخصیت عملگرای استاندار به زودی محقق خواهد شد. دکتر علی جدی منتخب مردم شیروان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم گفت:خدمت به مردم و توسعه استان به عنوان یک هدف مشترک در بین تمام مدیران و نمایندگان منتخب جاری باشد.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور باید تمهیدات اساسی اندیشیده شود تا بحران شدیدتر نشود لذا نیازمند فرهنگ سازی و توجه به مباحث آموزشی هستیم تا به صورت جدی تر اعمال شود.

آذری منتخب مردم فاروج در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:امروز تفکر مدیریتی باید تفکر خوشه ای و صنعتی باشد و برای تحقق این مهم ما باید نماینده استان باشیم نه شهر خود. وی بابیان اینکه تفکر اقتصادی اعمال شده در این استان به همت استاندار خراسان شمالی زبانزد کشور است افزود :در تفکر مدیریتی باید زنجیره ای و استانی کار کنیم تا کارگشا باشد زیرا امروز اقتصاد به سمت مردمی شدن پیش می رود و مطالبه اصلی مردم هم توجه به حوزه اقتصاد است چون کلید راهبردی برای توسعه نظام است.

عابدی مقدم رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان در دیدار با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت:آینده نگری و آینده ساز بودن یک مدیر بسیار حائز اهمیت است زیرا دشمن به دنبال چنین مسئله ای است. وی خاطرنشان کرد :شعار منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی ، ارزشی بوده است و سرلوحه کار این منتخبان این بوده است که دنیا و مردم را در قالب این ارزش ها خواسته اند لذا تاکید من بر پیوست فرهنگی در تمام امور است. گفتنی است در این نشست سه ساعته، معاونان استاندار و برخی مدیرانی که در ستاد انتخابات مسئولیت داشتند نیز سخنرانی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز