استاندار خراسان شمالی:

اقلام و تجهیزات پزشکی باید در کوتاه ترین زمان ممکن توزیع شود

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۹:۲۲
کد خبر: ۹۷۷۴۲۱
اقلام و تجهیزات پزشکی باید در کوتاه ترین زمان ممکن توزیع شود
استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به شرایط موجود در بحث بیماری کرونا و اینکه جان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است باید اقلام و تجهیزات پزشکی در این خصوص در سریع ترین زمان ممکن توزیع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در نشست با تولید کنندگان اقلام پیشگیری از بیماری کرونا اظهار داشت:سه اولویت اصلی این ستاد برای مقابله با کرونا باید تعیین میزان نیاز اقلام تا پایان کار، مشخص شدن تکالیف اتاق بازرگانی، اصناف و صمت و فراهم شدن سیستم توزیع باشد.

وی با تاکید بر اینکه اقلام فوق باید با تعیین اولویت توزیع شود، افزود: ضمن اینکه این اقلام باید به سرعت تامین شود برای ادامه کار نیازمند یک انسجام و حرکت بسیج وار واحدهای تولیدی هستیم.

شجاعی تصریح کرد: اگر شبکه توزیع کار خود را به درستی انجام دهد دیگر شاهد تردد مردم در سطح شهر نخواهیم بود و همچنین سیستم بسته بندی برای اقلام ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به صورت متمرکز و با قیمت مشخص انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵۴ هزار خانوار در سطح استان داریم پس باید به تعداد نیاز تولید داشته باشیم و توانایی ها سنجیده شود اما انجام این کار نیاز به تخصص ندارد تنها با یک جمع و تفریق ساده می توان به اعداد مورد نیاز دست یافت. وی اظهار داشت: تمام مدیران دستگاه های اجرایی باید مسئولیت پذیر باشند و این زنجیره باید پیوسته بوده تا نظام توزیع برقرار شود.

شجاعی افزود: برای تامین سرمایه واحدهای تولیدی مشکل دار تمام بانک های دولتی و خصوصی را موظف کرده ایم تا کار این واحدها را در راستای ارائه تسهیلات انجام دهند و این موضوع باید تنها در مدت چند ساعت عملیاتی شود اما مهم تر آنکه خط تولید این واحدها باید تامین کننده نیاز ما باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز