محور اصلی در طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم هستند

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۰:۵۸
کد خبر: ۹۸۳۱۱۳
محور اصلی در طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت : محور اصلی در طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم هستند به طوری که شاهد کاهش ۷۴ درصدی تردد و ۴۹ درصدی مصرف بنزین بودیم که نشان از همراهی مردم در این طرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر ولی الله حیاتی در ستاد استانی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا ویروس اظهار داشت :مجموعه سپاه و نیروهای بسیج در توزیع مواد ضدعفونی کننده در تمام شهرستانها نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

وی افزود :مبنای کار ما در اعمال محدودیت اصناف، طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور است اما نباید در این طرح دچار افراط و تفریط شویم چیزی که مهم هست اینکه در این طرح بر اساس ابلاغیه های نیروی انتظامی عمل خواهد شد.

حیاتی تصریح کرد : در روز ۱۳ فروردین تمامی پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها و بقاع متبرکه تعطیل است لذا شهرداری ها وظیفه اطلاع رسانی در این خصوص را دارند و نیروی انتظامی هم با قدرت اعمال وظیفه خود را انجام خواهد داد. وی گفت : در طرح سامانه غربالگری وزرات بهداشت، باید شاهد ارتقا وضعیت شهرستانها میشدیم که خوشبختانه عملکرد شهرستانها مطلوب بوده است.

حیاتی بیان کرد : از تمامی زحمات مدافعان حریم سلامت و کادر درمانی قدردانی می کنیم و با دستور استاندار خراسان شمالی حمایت های ویژه ای در قالب اعطای بسته حمایتی انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: تمامی خدمات باید با دقت، صحت، سلامت و رعایت قوانین و مقررات انجام شود زیرا در چگونگی ارائه خدمات ضوابطی وجود دارد که باید لحاظ شود به خصوص حوزه قیمت گذاری باید دارای قوانین و مقررات باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز