در شرایط حساس کنونی ، هیچ روستایی نباید بی آب باشد

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۸:۰۴
کد خبر: ۹۸۳۱۱۶
غلامحسین ساقی مدیر عامل آبفای خراسان شمالی گفت :در شرایط خاص و حساس کنونی که مردم فهیم استان خراسان شمالی با پیروی از تدابیر ستاد مبارزه با کرونای استان و با رعایت فاصله اجتماعی درصدد شکستن حلقه اتصال این بیماری مسری هستند و از آنجا که یکی از مهمترین راه های پیشگیری از کرونا حفظ بهداشت فردی است، یکی از ملزومات این امر مهم وجود آب میباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ساقی افزود :نبود زیر ساخت های کافی برای آبرسانی پایدار به روستاهای استان و بازگشت جمعیت فصلی به این روستاها ، کار تامین آب را مشکل نموده است.

اما حسب دستور استاندار محترم و تصمیمات ستادی در آبفا، مؤکداً به تمام مدیران شهرستانی شرکت آب و فاضلاب دستور داده شد که بدون در نظر گرفتن تحت پوشش بودن یا نبودن روستاها باید عملیات آبرسانی به هرطریق_ممکن انجام پذیرد. و در صورت نبود تاسیسات کافی استحصال و تامین و همچنین در زمان افت دبی و یا بروز اتفاق در شبکه توزیع، می‌بایست آب مناطق مختلف با تانکر تامین شود.

ساقی در مورد عدم استفاده آب شرب برای دام های روستایی گفت : روستانشینان عزیز توجه داشته باشند، آبی که توسط آبفا تامین می‌شود را در شرایط کنونی به هیچ عنوان نباید برای دام و یا آبیاری استفاده نمایند، تا برای مصرف شرب در روستاها دچار مشکل نشویم.

ساقی در پایان در خصوص اهم فعالیت های آبفا تا زمان عبور از دوران شیوع کرونا گفت :تعطیلی وصول مطالبات و افزایش مهلت پرداخت قبوض ، عدم مراجعه حضوری قاریان کنتور به درب منازل با توجه به در خواست های مردمی، تولید روزانه ۶ هزار لیر مواد ضد عفونی کننده سطوح ، آبرسانی با تانکر در زمان قطع موقت آب و یا عدم کفایت آب موجود در مخازن برای مشترکین از اهم موارد انجام شده توسط همکاران بنده در آبفا بوده که علاوه بر وظایف معمول خویش انجام داده اند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز