زمان ثبت نام واردات کامیون‌های کارکرده سه سال ساخت اعلام شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۱۳۱۶
زمان ثبت نام واردات کامیون‌های کارکرده سه سال ساخت اعلام شد
​ ​ضوابط و شرایط نوسازی ناوگان باری برون‌شهری از سوی سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای اعلام و زمان ثبت نام متقاضیان و اجد شرایط واردات کامیون‌های کارکرده تا سه سال ساخت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور از آغاز ثبت نام متقاضیان واردات خودروهای سنگین سه سال ساخت به کشور خبر داد.

در اطلاعیه این سازمان آمده است: در راستای فعالیت‌های متنوع خود در راستای نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از کلیه ظرفیت‌های قانونی مندرج در قوانین احکام دایمی توسعه در نظر دارد به منظور تسریع در انجام روند نوسازی و بر اساس ماده(۳۰) قانون احکام دایمی برنامه کشور از تاریخ سوم خرداد سال جاری از متقاضیان ورود خودروهای سنگین تا سه سال ساخت در آدرس اینترنتی خود www.rmto.ir   بخش نوسازی و توسعه ناوگان ثبت‌نام به عمل می آورد.

ذینفعان این طرح شامل شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ونقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مالکین حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط و متقاضی هستند و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http://rmto.ir/Pages/nosazi.aspx   مراجعه نمایند.​

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز