در راستای اجرای مقررات بهداشتی مرحله دوم فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی انجام شد:

پلمپ یک نانوایی متخلف در آبادان/ شهروندان موارد تخلف صنفی را اعلام کنند

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۳۴۳۵
پلمپ یک نانوایی متخلف در آبادان/ شهروندان موارد تخلف صنفی را اعلام کنند
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از اجرای سختگیرانه مقررات بهداشتی مرحله دوم فاصله‌گذاری در اصناف مرتبط با موادغذایی بویژه نانوایان خبر داد.

نجمه سید آقا میری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن تشکر ویژه از همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان اظهار کرد: اجرای دقیق و سختگیرانه مقررات در سطح عمومی جامعه با دشواری های متعددی روبروست و با وجود آموزش‌های فراگیر ارایه‌ شده و تسهیل دسترسی با اقلام بهداشتی متاسفانه عده ای از متصدیان مراکز عرضه کننده موادغذایی حساس، تعهدی برای اجرای اصول اولیه و مهم مرحله دوم  فاصله‌گذاری در خود احساس نمی‌کنند و به این ترتیب تیم کارشناسان بهداشت محیط ما پس از طی مراحل آموزشی و صدور اخطاریه های قانونی اقدام به پلمپ مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف می‌نمایند.

او گفت: در این هفته  ۲۰ واحد صنفی که در روزهای پایانی هفته گذشته اخطار نهایی پلمپ دریافت کرده بودند، مورد بازرسی مجدد قرار گرفتند. ۱۸ مورد از این اماکن رفع نقص کردند و با انجام تمهیدات لازم مقررات بهداشتی را رعایت نمودند و نهایتا یک نانوایی و یک سوپرمارکت به علت عدم رعایت اصول بهداشتی گام دوم فاصله‌گذاری پلمپ شدند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با بیان اینکه حدود پنج هزار بازرسی ویژه و خاص در بخش کنترل‌ها و آموزش‌های  فاصله‌گذاری فیزیکی توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز انجام شده، افزود: حداقل مدت پلمپ در این فاز ۴۸ ساعت است و در صورتی که متصدی پس از بازگشایی مجددا مسایل تذکر داده شده را رعایت نکند با مجازات‌های شدیدتری مواجه خواهد شد.

سید آقا میری در پایان بیان کرد: سامانه ۱۹۰ به منظور ثبت شکایات مردمی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات و گزارشات شهروندان عزیز آبادانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز