تولد جالب نوزاد عجول بر خلاف پیشبینی پزشکان

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۳۷۸۱
تولد جالب نوزاد عجول بر خلاف پیشبینی پزشکان
مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مادر باردار ۳۵ ساله اهل چوئبده از توابع شهرستان آبادان نوزاد خود را در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به دنیا آورد.

حسین کاید خورده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: طی تماس تلفنی درمانگاه قدس شهر چویبده با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان در ساعت ۱۹:۳۵ شب گذشته مبنی بر شروع درد زایمان مادر باردار ۳۵ ساله و نیاز به اعزام به مرکز درمانی مجهزتر، سریعا یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

او با بیان اینکه خانم باردار ۳۵ ساله با سابقه دو زایمان سزارین پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی در محل، برای ادامه روند زایمان به بیمارستان اعزام شد، گفت: پس از طی مسافتی در میانه راه درد زایمان این مادر بار دار شدید تر شد و نوزاد پسر خود را به کمک مامای کشیک مرکز چویبده و کارشناسان فوریت های پزشکی به دنیا آورد.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: کارشناسان فوریت های پزشکی مادر و نوزاد عجول را پس از انجام زایمان به بخش زنان و زایمان بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان اعزام کردند و حال عمومی مادر و نوزاد خوب گزارش شده است.

کاید خورده در پایان افزود: این نوزاد قرار بود هفتم خردادماه به روش سزارین متولد شود ولی در بین راه به شکل طبیعی به دنیا آمد.

لازم به ذکر است که شهر بندری چوئبده با جمعیت ۱۵ هزار نفری و در فاصله ۴۰ کیلومتری جنوب شهرستان آبادان واقع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز