ثبت بالاترین آمار بستری شدگان از آغاز اپیدمی تا کنون؛

آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا خوزستان تا ۳۰ اردیبهشت ۹۹ +تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۴۴۸۰
آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا خوزستان تا ۳۰ اردیبهشت ۹۹ +تفکیک شهرستان ها
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۴۲۶ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۷۹۸۰ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان غربالگری کرونا در خوزستان در شبانه روز گذشته(۲۹ لغایت ۳۰ اردیبهشت) تعداد ۴۲۶ مورد قطعی ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد که با توجه به افزایش میزان غربالگری بیماری کووید ۱۹ در استان، شاهد کاهش ابتلا به این بیماری هستیم.

او با اشاره به اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به هفت هزار و ۹۸۰ مورد افزایش یافت، گفت: آمار تفکیک ابتلا در شبانه روز گذشته شامل اهواز ۲۱۴ بیمار(۶۳ مورد بستری و ۱۵۱ مورد قرنطینه خانگی)، دزفول ۴۶ بیمار(۱۵ مورد بستری و ۳۱ مورد قرنطینه خانگی)، شوش ۲۷ مورد قرنطینه خانگی، خرمشهر ۲۶ بیمار(یک مورد بستری و ۲۵ مورد قرنطینه خانگی)، شوشتر ۲۴ مورد قرنطینه خانگی، ماهشهر ۱۵ بیمار(۷ مورد بستری و ۸ مورد قرنطینه خانگی)، باوی ۹ بیمار(۲ مورد بستری و ۷ مورد قرنطینه خانگی)، دشت آزادگان ۸ بیمار(۷ مورد بستری و یک مورد قرنطینه خانگی)، کارون ۸ بیمار(۳ مورد بستری و ۵ مورد قرنطینه خانگی)، حمیدیه و بهبهان هر کدام ۷ بیمار(۴ مورد بستری و ۳ مورد قرنطینه خانگی)، مسجدسلیمان ۷ بیمار(۳ مورد بستری و ۴ مورد قرنطینه خانگی)، اندیمشک ۵ مورد قرنطینه خانگی، رامهرمز ۴ نفر قرنطینه خانگی، آبادان و گتوند هر کدام ۳ بیمار(یک مورد بستری و ۲ مورد قرنطینه خانگی)، هویزه ۳ مورد قرنطینه خانگی، ایذه، باغملک، لالی، هفتکل هر کدام ۲ مورد قرنطینه خانگی، هندیجان و رامشیر هر کدام یک مورد قرنطینه خانگی می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ابراز تاسف از فوت ۹ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، افزود: در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۳۸۰ مورد افزایش یافته است.

احسان پور در پایان با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۶ هزار و ۷۱۰ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۸۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان بیان کرد: از شهروندان روزه دار استان درخواست می شود تا همچنان پروتکل های بهداشتی را با حداکثر توجه رعایت کنند و با توجه به در پیش بودن ایام عید سعید فطر، به منظور سلامتی خود و اطرافیان و قطع زنجیره انتقال، از دید بازدیدهای مربوط به این ایام صرفه نظر کنند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۷۵۵۴ بیمار،  بهبود یافته و ترخیص شدگان ۶۲۹۲ نفر، بستری شدگان ۷۹۸ بیمار و فوت شدگان ۳۷۱ مورد اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز