استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد:

روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه های ایثار و مقاومت و عدالت خواهی است

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۵۵۰۱
روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه های ایثار و مقاومت و عدالت خواهی است
استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم”

روز جهانی قدس یادگار و میراث بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و نماد وحدت و همدلی و یکپارچگی تمامی مسلمانان است. روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است.

این روز بزرگ که متعلق به همه آزادگان و آزادی خواهان جهان است، روزی است که مظلومین و عدالت طلبان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین انداز می کنند و این روز، روز تبلور وعده الهی است که حکومت مستکبران و کاخ ظالمان را که از تار عنکبوت سست تر است، ناپایدار می کند و خواب از چشمان سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی می رباید.

امسال مردم مومن و ولایت مدار خوزستان که همواره در راهپیمایی ویژه این روز حضور فعال داشتند به دلیل شیوع بیماری  کرونا و محدودیت هایی که در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری ناشی از این ویروس وجود دارد، امکان و توفیق برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند، با استفاده از ابزارها و روش های ارتباطی نوین و مجازی، بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی، روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم را در خود حفظ نموده و در انحصار مرزها و شرایط نخواهند بود و همواره در کنار فلسطین و خصم دشمنان آن می مانند.

 

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز