فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

کشف بیش از ۴۲۰ کیلوگرم تریاک در "بهبهان و هندیجان"

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶۶
کشف بیش از ۴۲۰ کیلوگرم تریاک در بهبهان و هندیجان
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف بیش از ۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان های"بهبهان و هندیجان" خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار"حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، طی شبانه روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان های"بهبهان و هندیجان" با کار اطلاعاتی از انتقال دو محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی با همکاری عوامل انتظامی"هندیجان" دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از آنان ۲۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار عباس زاده در ادامه با بیان اینکه در عملیاتی دیگر پلیس شهرستان"بهبهان" با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، افزود: عوامل انتظامی در بازرسی از خودرو توقیفی ۲۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفاف کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در مجموع این دو عملیات ۴۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، ۳ دستگاه خودرو توقیف و سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز