مدیر کل مدیریت بحران خوزستان خبر داد:

اعلام آماده باش به فرمانداران چهار شهرستان خوزستان در پی وقوع زلزله

۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۶۴۴۷
اعلام آماده باش به فرمانداران چهار شهرستان خوزستان در پی وقوع زلزله
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان از اعلام آماده باش به چهار شهرستان در پی وقوع زمین لرزه عصر امروز در منطقه مرزی دو استان خوزستان و کهگلویه و بویراحمد خبر داد.

کیامرث حاجی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: زلزله ایی به بزرگی ۵.۲ در مقیاس ریشتر ظهر امروز پنجشنبه در منطقه مرزی دو استان خوزستان و  کهگلویه و بویراحمد به وقوع پیوست که تا کنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین لرزه دریافت نشده است.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان افزود: به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی از امروز به مدت ۷۲ ساعت به روسای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان های بهبهان، امیدیه، آغاجاری و رامهرمز و همچنین  دستگاه های عملیاتی و امدادی از جمله هلال احمر خوزستان و اورژانس اعلام آماده باش شد.

لازم به ذکر است که طبق اعلام مرکز لرزه نگاری ایران، زمین لرزه ایی در ساعت ۱۳:۴۱:۲۷ به قدرت ۵.۲ در مقیاس ریشتر در منطقه مرزی دو استان خوزستان و  کهگلویه و بویراحمد به وقوع پیوست.

عمده کانون این زمین لرزه ۱۵ کیلومتری دوگنبدان، کهگیلویه وبویر احمد، ۴۱ کیلومتری سردشت، خوزستان و ۴۵ کیلومتری چرام، کهگیلویه وبویر احمد گزارش شده اند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز