سومین تست کرونای تیم فولاد خوزستان انجام شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۷۹۱۴
پزشک تیم فولادخوزستان گفت: علی‌رغم هزینه بالای این تست‌ها اما با توجه به اهمیت سلامت بازیکنان و جامعه برای سومین بار تست از اعضای تیم در محل اردوی تیم در تهران گرفته شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان صبح امروز برای سومین بار تست PCR و همچنین تست‌های IGG و IGM را در محل اردوی خود در تهران انجام دادند.

اکبر مرادی پزشک تیم بزرگسالان فولاد خوزستان و همچنین رییس ستاد مبارزه با کرونا با اعلام این خبر اظهار کرد: این سومین مرحله از انجام تست‌ها بود. در مرتبه اول پاسخ تست مجموعه تیم منفی بود اما در مرحله دوم پنج نفر مشکوک اعلام شدند.

او گفت: سلامتی تمامی اعضای تیم برای ما و باشگاه در اولویت است و تصمیم گرفتیم تا بازهم تست PCR و دیگر آزمایشات را از همه افراد بگیریم که امیدواریم جواب تست‌ها منفی باشد.

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: این تست‌ها از راننده‌های اتوبوس‌هایی که در اختیار تیم‌ هستند نیز انجام شد تا افراد مرتبط با تیم نیز این آزمایش را انجام داده‌ باشند.

مرادی در پایان بیان کرد: این تست‌ها هزینه زیادی دارند اما با درایت مدیرعامل باشگاه و همچنین مدیرعامل کارخانه فولاد خوزستان این هزینه‌ها بدون هیچ مشکلی پرداخت شد و به نوبه خودم از حمایت‌های این عزیزان تشکر می کنم که برای سلامتی افراد تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز