رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال خبر داد:

آکادمی فولاد خوزستان به عنوان آکادمی نمونه به AFC معرفی شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۷۹۳۱
آکادمی فولاد خوزستان به عنوان آکادمی نمونه به AFC معرفی شد
رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از معرفى دو باشگاه فولادخوزستان و سپاهان به عنوان الگو و نمونه آکادمى‌هاى فعال فوتبال کشور به AFC خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، اکبر محمدى با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح موسوم به توسعه فوتبال جوانان نخبه در آسیا مربوط به کنفدراسیون فوتبال آسیا که شاخصه و آیتم هاى متعددى است. در این طرح نحوه فعالیت آکادمى‌ها، تجهیزات، استعدادها، نیروى انسانى، کیفیت مربیان، تیم‌هاى ملى و موارد دیگر بررسى مى‌شود و ما در این بخش ابتدا بر مبناى امکانات سخت افزارى مجموعه آکادمى و مرکز ملى فوتبال همچنین دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان را با ارایه کلیه مستندات و مدارک معرفى کردیم.

او گفت: در نشست مشترک با آقاى لاسلو نماینده AFC به صورت ویدیو کنفرانس ابتدا مدارک سپاهان مورد بررسى و ارزیابى قرار گرفت و در نشست هاى بعدى مدارک و مستندات باشگاه فولاد مورد ارزیابى قرار مى‌گیرد.

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پایان افزود: هدف این است که شرایط و موقعیت فعلى این آکادمى ها به عنوان نمونه بررسى و با الگوهاى استاندارد مطابقت داده شود تا در مسیر رفع نقاط ضعف و استانداردسازى آکادمى هاى فوتبال در کشور اقدام کنیم.

لازم به ذکر است که تیم های امید و جوانان باشگاه فولاد خوزستان در فاصله یک هفته تا پایان مسابقات در رده نخست قرار دارند و همچنین تیم‌های نوجوانان و نونهالان نیز در جمع چهار تیم برتر قرار گرفته است. آکادمی فولاد بیشترین نماینده در تیم‌های بزرگسالان فولاد، فولادنوین و دیگر تیم‌های ایران را در بین تمام آکادمی‌ها دارد و در یک‌سال گذشته بیش از چهارده بازیکن در رده‌های مختلف تیم‌های ملی پایه داشته است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز