آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم؛

اولیا نگران ایمنی و بهداشتی محل آزمون فرزندان خود نباشند/ رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ۲۳ حوزه امتحانی آبادان

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۳:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۱۴۳۴
اولیا نگران ایمنی و بهداشتی محل آزمون فرزندان خود نباشند/ رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ۲۳ حوزه امتحانی آبادان
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری مطلوب آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم اندیشیده شده است و در این خصوص دانش آموزان و اولیا گرامی نگرانی نداشته باشند.

حبیب اله رمضانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه نگرانی اولیای دانش آموزان برای سلامتی فرزندان خود کاملا منطقی و درست است، اظهار کرد: این اطمینان را به اولیا می‌دهیم که ضمن رعایت تمام پروتکل‌ها و اصول بهداشتی در حوزه‌ها، امتحانات در محیطی ایمن و کاملا بهداشتی برگزار می‌شوند.

او با اشاره به اهمیت حفظ و سلامت دانش آموزان گفت: امتحانات نهایی در ۲۳ حوزه برگزار می شود و به صورت مداوم، قبل و بعد از برگزاری امتحان، محل آزمون ضدعفونی می شوند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش آبادان افزود: اولیا نگران ایمنی بهداشتی امتحانات نهایی پایه دوازدهم نباشند تمامی حوزه ها ضد عفونی شده اند و از  ازدحام در محل حوزه های امتحانی خودداری کنند.

رمضانی ماسک را برای دانش آموزان و ناظران حوزه‌های امتحانی الزامی دانست و با اشاره به ممنوعیت آوردن وسایل غیرضروری، بیان کرد: برای ایمنی و سلامت دانش آموزان ورود هر گونه جزوه به حوزه‌های امتحانی ممنوع است و طبق برنامه ریزی از تجمع دانش آموزان جلوگیری می‌شود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش آبادان در پایان از همراهی سازمان منطقه آزاد، فرمانداری، شهرداری، هیات رزمندگان، عتبات عالیات، پالایشگاه، دانشکده علوم پزشکی آبادان و مرکز بهداشت آبادان تشکر و قدر دانی کرد.

گفتنی است آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم مطابق تصمیم وزارت آموزش و پرورش و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز ۱۷ خرداد در سراسر کشور آغاز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز