پس از سه مرحله رای گیری؛

رییس هیات کاراته خوزستان انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۱۶۴۱
رییس هیات کاراته خوزستان انتخاب شد
در اتفاقی نادر و پس از انجام سه مرحله رای‌گیری، فرهاد میناب پور به عنوان رییس هیات کاراته خوزستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ظهر امروز هفدهم خرداد مجمع انتخاب رییس هیات کاراته استان خوزستان، با حضور وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خورستان و ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش استان در اهواز برگزار شد.

بر همین اساس ۱۵ نفر برای کسب ریاست این هیات کاندیدا  شده و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مجمع، نگار افشین، سارا چنگیزی، هومن خدری، علیرضا زیتون، سیدعلی علی مرادی، طالب علوانی، سروش فرهادی‌فر، فرهاد میناب‌پور و رضا هرمزی در مجمع حضور یافته و افشین برازجانی، ناهید سرکوهکی، محمدالنبی سلامی، رضا شیرانی، توران نوروزی و حامد موسوی‌فر علی رغم ثبت نام به عنوان کاندیدای ریاست هیات کاراته خوزستان، غایب بودند و در مجمع حاضر نشدند.

در انتخابات مجمع کاراته خوزستان رقابت اصلی  برای کسب کرسی ریاست هیات کاراته میان افشین و میناب‌پور بود که در دو مرحله اول هر کدام از این دو کاندیدا، هشت رای از ۱۶ رای ماخوذه را به خود اختصاص دادند و رای‌گیری به مرحله سوم کشیده شد.

همچنین در دور سوم و پایانی رای‌گیری، فرهاد میناب‌پور با کسب  ۹ رای از ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان‌ هیات کاراته خوزستان را در دست گرفت و افشین نیز هفت رای را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است که رییس هیات کاراته خوزستان پس از  انجام سه مرحله رای گیری در مجمع این هیات مشخص شده و این اتفاق برای اولین بار در خوزستان رخ داده است.

تا کنون هیچ کدام از مجامع ورزشی خوزستان شاهد انجام سه مرحله رای گیری برای انتخاب رییس هیات نبوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز