مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد:

رویکرد منطقه آزاد اروند افزایش تولید و صادرات است

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۳۲۹۵
رویکرد منطقه آزاد اروند افزایش تولید و صادرات است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند رویکرد این منطقه را صادرات محور دانست و گفت: در حوزه اقتصادی، تولید و صادرات در اولویت ما بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، اسماعیل زمانی امروز در مراسم بهره برداری از شرکت تولید لامپ های کم مصرف در شهرک صنعتی خرمشهر با اشاره به صادرات بیش از یک میلیون دلاری اروند در سال گذشته افزود: رقم قابل توجه ای از این میزان از صادرات مربوط به تولیدات خود منطقه بوده است.

او گفت: تصور واردات محور بودن مناطق آزاد به خصوص در مورد اروند صادق نیست و این منطقه رویکرد افزایش تولیدات و صادرات را دنبال می کند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان با اشاره به نام‌گذاری سال به نام“جهش تولید” از سوی مقام معظم رهبری و ۲۰ راهبرد تدوین شده در منطقه آزاد اروند در همین راستا افزود: اولین پروژه از ۱۰ طرح صنعتی و تولیدی"جهش تولید در سرزمین فتح" امروز به بهره برداری رسید، که عمده این تولیدات صادراتی بوده است و اشتغال و ارزآوری خوبی را برای منطقه فراهم خواهد کرد.

لازم به ذکر است که هر هفته یک پروژه ی صنعتی و تولیدی تحت عنوان"جهش تولید در سرزمین فتح" به منظور گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر و شکست حصر آبادان، در منطقه آزاد اروند افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز