هشتم تیرماه جاری انجام می شود:

پاسخگویی مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در مرکز سامد استانداری

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۰۴۲۷
پاسخگویی مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در مرکز سامد استانداری
مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به منظور پاسخگویی به تماس های مردمی، یکشنبه هشتم تیرماه جاری در مرکز سامد استانداری خوزستان حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در ادامه حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری خوزستان، این هفته مدیر کل بهزیستی استان خوزستان پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان خواهد شد.

مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تاکیدات استاندار مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی های محترم، مدیر کل بهزیستی استان خوزستان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی سوالات مختلف شهروندان خواهند شد.

عزت براتی افزود: شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری روز یکشنبه مورخه ۸ تیر ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر از طریق شماره تماس ۱۱۱ و انتخاب گزینه ۳ مسایل و مشکلات خود را با غلامرضا صدیق راد مدیر کل بهزیستی استان مطرح نمایند.

لازم به ذکر است که"سامد" سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان بوده که از طریق این سامانه مردم به راحتی بدون مراجعه حضوری می توانند مشکلات خود را با دستگاه های اجرایی مطرح و پیگیری نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز