سرپرست جدید فرمانداری شادگان بیان کرد:

وحدت و همدلی مسوولان و مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت شادگان است

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۰۸۷۰
وحدت و همدلی مسوولان و مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت شادگان است
سرپرست جدید فرمانداری شادگان گفت: وحدت و همدلی مسوولان و مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شادگان با محوریت آیین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید فرمانداری شادگان ضمن قدردانی از اعتماد استاندار خوزستان به او برای محولکردن مسوولیت فرمانداری شادگان، اظهار کرد: امیدوارم با همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها در راستای توسعه بیشتر شهرستان شادگان گام برداریم.

او گفت: اصلی‌ترین برنامه‌ام برای فرمانداری این شهرستان استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه برای پیشبرد اهداف نظام و ترقی اقتصادی و فرهنگی شهرستان است و در این راستا نیازمند همکاری و همدلی تمام کسانی هستم که می‌توانند برای منطقه به هر نحوی کمک کنند.

سرپرست جدید فرمانداری شادگان ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد مسوولین در خصوص انتصاب او، افزود: مسوولین خدمتگزاران مردم هستند زیرا مردم ولی نعمت ما و صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند لذا همه ما باید با وحدت، تعامل و همدلی دست در دست یکدیگر هر چه در توان داریم برای این مردم از هیچ کوششی نباید فروگذاری کنیم.

صبری پور در پایان با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ظرفیت و پتانسیل های تاریخی، طبیعی، مذهبی و گردشگری است، بیان کرد: این پتانسیل و ظرفیت به عنوان یک مزیت اصلی می تواند زمینه ساز توسعه و رشد شهرستان و رونق اقتصادی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز