سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

۷ بازیکن اصلی را در ترکیب نداریم/ به دنبال سهمیه آسیایی هستیم امام قول نمی دهم/ با مسایل ناشی از مشکلات مالی بسیاری مواجه هستیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۳۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۱۱۷۹
۷ بازیکن اصلی را در ترکیب نداریم/ به دنبال سهمیه آسیایی هستیم امام قول نمی دهم/ با مسایل ناشی از مشکلات مالی بسیاری مواجه هستیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: متاسفانه هفت بازیکن اصلی را به دلیل کرونا، مصدومیت و محرومیت برای رقابت با پارس جنوبی جم در اختیار نداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بهنام سراج در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم ضمن اشاره به شرایط جدید رقابت ها در ایام کرونایی، اظهار کرد: احساس من این است که دیدار پیش رو از کیفیت خوبی برخوردار نباشد. با توجه به تمرینات تیم ما و خبرهایی که از تیم پارس جنوبی جم داریم، احتمال می دهم از شرایط بدنی و کیفیت مناسبی تیم‌ها برای این دیدار برخوردار نباشند و این باعث خواهد شد که شرایط رقابت شاید از وضعیت مطلوب خارج شود.

او گفت: با توجه به تمام مسایل، ما به دنبال ۳ امتیاز این رقابت هستیم، تا بتوانیم در کورس بالای جدول باقی بمانیم. دو هفته ابتدایی یک ماه گذشته به خاطر شرایط و تست های کرونا با بازیکنان تمرینات خوبی نداشتیم، اما در دو هفته اخیر تمرینات خوبی انجام شد و یکی دو دیدار تدارکاتی انجام دادیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را بهتر بشناسیم. برای رقابت فردا آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص وضعیت محرومیت و مصدومیت بازیکنان تیمش در مقابل تیم پارس جنوبی جم، افزود: متاسفانه هفت بازیکن اصلی را برای رقابت با پارس جنوبی جم در اختیار نداریم. دو نفر از بازیکنان ما بیمار کرونایی هستند. بختیار رحمانی و فاخر تهامی هم مصدوم شدند. سه بازیکن دیگر ما چهار اخطاره هستند که متاسفانه از وجود آنها در این دیدار محروم هستیم.

سراج در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت بازیکنان در آغاز مسابقات و احتمال اینکه به مصدومیت دچار شوند، بیان کرد: به هر حال شما مشاهده خواهید کرد وقتی مسابقات شروع می شود بازیکنان بسیاری از این فصل برای فصل بعد با مصدومیت‌های جدی مواجه خواهند شد. یکی از بازیکنان شاخص و با اخلاقی که هم حرفه‌ای و هم سالم زندگی می کند آقای انصاری بازیکن پرسپولیس تهران بود که خیلی راحت در تمرینات مصدوم شد و چند هفته باید خانه نشین شود. ما به اجبار باید در مسابقات شرکت کنیم و شما باید بدانید که بختیار رحمانی و فاخر تهامی در یک تمرین ساده مصدوم شدند و شرایط را برای ما مشکل کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در خصوص سوالی مبنی بر اینکه آیا ادامه لیگ برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است یا نه، اضافه کرد: ما طبق برنامه باشگاه به دنبال سهمیه آسیایی هستیم اما کار ما بسیار سخت است. موفقیت، شرایط رو به رشد و پتانسیل های خوبی می خواهد که اکنون متاسفانه از آن محروم هستیم. ما در کمترین موارد مسایل مالی با مشکلات زیادی روبرو هستیم، اما با توجه به شرایط جدول به دنبال سهمیه هستیم. قول سهمیه نمی‌دهم اما تمام تلاشمان را برای ادامه مسیر رو به رشد صنعت نفت آبادان در این فصل به کار خواهیم برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز