مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان مطرح کرد:

خدمت جهادی ۲۵ گروه خط گرم بدون اعمال خاموشی در شبکه برق خوزستان/عیب یابی یک هزار ۸۲۸ مورد عیب شبکه در ۵ شهرستان

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۶۳۸۷
خدمت جهادی ۲۵ گروه خط گرم بدون اعمال خاموشی در شبکه برق خوزستان/عیب یابی یک هزار ۸۲۸ مورد عیب شبکه در ۵ شهرستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان گفت: در حرکتی جهادی ۲۵ گروه خط گرم در دسته های ۲۰ تا ۳۶ نفره از سایر نقاط استان به صورت همزمان در یک شهرستان متمرکز شده و طی یک عملیات همزمان و فشرده، عیوب شبکه را بدون اعمال خاموشی و در حالت برقدار مرتفع می کنند.

علی خدری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اشاره به حجم فعالیت های صورت گرفته برای اجرای طرح جهادی پایداری شبکه برق استان، اظهار کرد: ۲۵ گروه خط گرم بدون اعمال خاموشی تمامی خطوط و شبکه برق شهرستان های شادگان، خرمشهر، عبدالخان، مسجدسلیمان و امیدیه را به همراه روستاها و توابع آن ها مورد بازدید قرار داده و ضمن آسیب شناسی، عیوب شبکه را رفع کردند.

او گفت: در این طرح، گروه های ۲۰ تا ۳۶ نفره از سایر نقاط استان به صورت همزمان در یک شهرستان متمرکز شده و در یک عملیات همزمان و فشرده، عیوب شبکه را بدون اعمال خاموشی و در حالت برقدار مرتفع کردند که از جمله آن ها می توان به بررسی یک هزار ۳۷ متر شبکه اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: تعویض ۳۷۰ قطعه انواع مقره و ۷۳۰ مورد انواع اتصالات فرسوده از دیگر اقدامات بوده که در این طرح جهادی بدون اعمال خاموشی به مشترکان برق انجام شده است.

خدری بیان کرد: یک هزار و ۹۵۵ نفر ساعت کار در این طرح انجام شده و در مجموع یک هزار ۸۲۸ مورد از عیوب شبکه که می توانست در تابستان مشکلاتی را به وجود بیاورد مرتفع شده است.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان اضافه کرد: با اجرای این حرکت جهادی در تابستان پیش روی، امیدواریم شبکه از لحاظ ارتقای سطح پایداری در وضعیت مناسبی بوده و از آمادگی لازم برای عبور موفقیت آمیز پیک تابستان برخوردار باشد.

لازم به ذکر است که مناطق تحت پوشش طرح جهادی ارتقای سطح پایداری شبکه برق برای آمادگی تابستان، شامل شهر دارخوین روستاهای جاده آبادان ، مسیر خنافره مسیر منصوره، مسیر غریبه خشاب دهستان جفال دهستان بوزی، مسیر آبشار و روستاهای غرب کارون، مینو شهر، خط پاسگاه های مرزی، کل مسیر های روستایی عبدالخان و بخشی از جاده اهواز پایگاه پنجم شکاری میانکوه جاده سردشت، روستاهای آسیاب، روستاهای غرب مارون و بخشی از روستاهای جایزان و همچنین شهرستان مسجدسلیمان نیز بوده است.

گفتنی است شهرستان های شوشتر و ایذه در نوبت بعدی این طرح جهادی ارتقای سطح پایداری شبکه برق قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز