سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

صاحب توپ و میدان بودیم اما بدشانس/برخی از بازیکنان با جان و دل بازی نمی‌کنند/با تمام توان به دیدار استقلال می رویم

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۷۸۵۴
صاحب توپ و میدان بودیم اما بدشانس/برخی از بازیکنان با جان و دل بازی نمی‌کنند/با تمام توان به دیدار استقلال می رویم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به عنوان سرمربی تیم احساس می‌کنم برخی از بازیکنان دیگر با جان و دل بازی نمی‌کنند و انگیزه کافی را برای ادامه رقابت‌ها ندارد. این مسیله دیگر به باشگاه و مدیریت مربوط می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بهنام سراج امشب در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نساجی قائم شهر در خصوص اظهار کرد: در شرایطی که ما می توانستیم با توجه به نتایج دیگر رقبا با کسب سه امتیاز این دیدار به بالای جدول نیم نگاهی داشته باشیم و به کسب سهمیه آسیایی نزدیک تر شویم، نتوانستیم این پیروزی را کسب کنیم.

او گفت: در طول دیدار ما صاحب توپ و میدان بودیم. در همان نیمه اول می‌توانستیم از فرصت‌های خودمان برای زدن گل‌های بیشتر استفاده کنیم اما با توجه به اینکه به بچه ها گوشزد کرده بودیم نساجی در دیدارهایی که میهمان است، جمع بازی می‌کند و در ضد حمله ها خطرناک است روی یکی از این فرصت‌ها بچه ها غافلگیر شدند و متاسفانه گل اول و گل تساوی بخش نساجی را دریافت کردیم.

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش افزود: مشاهده می کنید که ما در نیم‌فصل نتوانستیم تیم  را تقویت کنیم. پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود و هیچ بازیکنی نتوانستیم به تیم اضافه کنیم. بضاعت تیم فوتبال ما همین قدر و همین بازیکنان هستند که گاهی اوقات مشاهده می کردید که برخی از آنها در زمین کم می آورند، هر چند سعی می کردیم تمرکز را به تیم برگردانیم.

سراج بیان کرد: باید بگویم که علاوه بر این موضوع به عنوان سرمربی تیم احساس می‌کنم برخی از بازیکنان دیگر با جان و دل بازی نمی‌کنند و انگیزه کافی را برای ادامه رقابت‌ها ندارد. این مسیله دیگر  به باشگاه و مدیریت مربوط می شود. اما بنده بنابر مسوولیتی که به عنوان نفر اول کادر فنی دارم باید با این بازیکنان و مدیریت باشگاه صحبت کنم و اگر بخواهند با این شرایط و بی‌انگیزه بازی کنند بهتر است کنار گذاشته شوند. ما با بازیکن جوان و با انگیزه پای در مسابقات بگذاریم و شکست بخوریم بسیار  مطلوب تر است تا با بازیکنان قوی و بی انگیزه دچار این مسیله شویم.

او ادامه داد: ما در روزهای گذشته هم از سازمان لیگ درخواست کرده بودیم که شرایط مسابقات را به گونه‌ای رقم بزند که تیم‌ها بازی‌های همزمان و مساوی را برگزار کنند. این که یک تیمی ۱۰ روز استراحت کند و تیم دیگری در این مدت دو رقابت  انجام دهد قطعا با شرایط بیماری کرونا به بازیکنان فشار خواهد آمد. باید رقابت‌ها باید به گونه‌ای باشد که همه تیم ها به صورت تعداد بازی مساوی مسابقات را دنبال کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد دیدار آینده تیمش در مقابل استقلال تهران، تصریح کرد: با تمام توان سعی خودمان را می‌کنیم که با برطرف کردن نقاط ضعف تیم و کار کردن روی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بتوانیم بازی خوبی مقابل استقلال تهران انجام دهیم. دیدار سختی پیش رو داریم، اما بدانید که بضاعت ما و بازیکنان ما و کیفیت بازی ما در همین حد می باشد. برای این بازی که مساوی شرمنده هواداران شدیم امیدوار هستیم در رقابت آینده جبران کنیم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نساجی قائم شهر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز