مدیر شبکه بهداشت شهرستان شادگان خبر داد:

پلمب یک واحد پیشخوان دولت به دلیل تخلف از دستورالعمل ستاد کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۸۲۳۷
پلمب یک واحد پیشخوان دولت به دلیل تخلف از دستورالعمل ستاد کرونا
مدیر شبکه بهداشت شهرستان شادگان از انجام بازرسی از ادارات، بانک ها، موسسات و جایگاهای سوخت‌گیری که منجر به پلمب یک دفتر پیشخوان دولت به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد، خبر داد.

افشین دریانبرد امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان، با تاکید بر اینکه این بازرسی‌ها در معیت نیروی انتظامی انجام شد، اظهار کرد: تمامی نواقص و معایب مشهود به متولیان گوشزد شد و در صورت تکرار موارد اخطار داده‌ شده، در بازرسی‌های بعدی برخورد جدی‌تری صورت می‌گیرد.

او گفت: در بازدید یادشده دفتر پیشخوان مذکور  به دلیل عدم استفاده از ماسک توسط اپراتور، عدم اخذ کد رهگیری، عدم استفاده از خودکار شخصی، نبود فاصله‌گذاری، نبود هندراپ، نصب نشدن بنر استفاده الزامی از ماسک، تعبیه آب سردکن بدون لیوان یکبار مصرف و سطل زباله بدون کیسه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به اینکه برای چهار مورد دیگر نیز پرونده قضایی و صورتجلسه تنظیم شده است، افزود: یک پمپ بنزین نیز به علت عدم رعایت برخی پروتکل‌های بهداشتی همچون نبود دستکش و مایع ضد عفونی دست مورد تذکر شفاهی قرار گرفت.

دریانبرد بیان کرد: همچنین به مطب‌هایی که در خصوص رعایت فاصله اجتماعی بیماران اهتمام لازم را نداشتند تذکر داده شد و گفته شد در صورت پذیرش بیماران بدون ماسک، اجازه فعالیت به آنها داده نخواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در پایان از شهروندان تقاضا کرد در صورت تردد در اماکن عمومی و مکان‌های شلوغ حتما از ماسک لایه‌دار یا پارچه‌ای استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز