مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان؛

برنامه های هفته ملی مهارت در خوزستان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۸۵۴۲
برنامه های هفته ملی مهارت در خوزستان اعلام شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای بزرگداشت هفته ملی مهارت، روز کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از ۳۱ تیر تا ۶ مرداد سال جاری برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود.

عبدالنبی سواعدی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز ضمن اشاره به بزرگداشت هفته ملی مهارت اظهار کرد: با توجه به گستره مخاطبان آموزش فنی و حرفه‌ای و به‌ منظور ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌ آموزی در سطوح مختلف اجتماعی و افزایش منزلت اجتماعی و آموزش مهارتی، برنامه‌های متنوعی در هفته ملی مهارت اجرا خواهد شد.

او تشکیل ستاد بزرگداشت هفته ملی  مهارت، برگزاری نشست با مقامات و شرکای اجتماعی متناسب با نام گذاری روزهای هفته ملی مهارت، دیدار با ایمه جمعه، فرمانداران، تعامل با  نمایندگان مجلس، تشکیل جلسه شورای مهارت استان و شهرستان، نام گذاری خیابان بنام مهارت، برگزاری نشست های تخصصی، بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تولید محتوی ویدیویی و برگزاری نمایشگاه مجازی از برنامه‌های بزرگداشت این هفته در خوزستان برشمرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: برگزاری مسابقات مهارتی، اجرای مراسم تجلیل از حامیان، پیشکسوتان، روسای نمونه مراکز آموزشی و موسسین آموزشگاهای آزاد برتر، مربیان نمونه دولتی و خصوصی و مهارت آموختگان کار آفرین، امضای تفاهم‌نامه، افتتاح کارگاه های آموزشی، بهره برداری از مرکز خواهران مسجدسلیمان، معرفی نخبگان مهارتی، ارسال پیام کوتاه، انجام تبلیغات محیطی رونمایی از چند سامانه آموزشی و استقرار دبیرخانه مسابقات مهارتی کشورهای عضو اوپک در مسجدسلیمان از دیگر برنامه‌های هفته مهارت هستند.

سواعدی بیان کرد: ارتقای وزن اجتماعی مهارت در جامعه در مسیر"جهش تولید" در سال جهش تولید، فعال سازی تربیون ملی مهارت در مسیر نهضت مهارت افزایی، جلب مشارکت برای ایجاد جریان ملی مهارت آموزی، توجه بیشتر به فن آورهای نوین در تولید محتوی و ارایه خدمات الکترونیک، ایجاد جنبش رسانه ای مهارت، امید بخشی و ترویج خود باوری به جامعه جلب مشارکت بخش خصوصی، توجه به مهارت آموزی در مناطق محروم، حمایت از تولید ملی با تمرکز بر توانمندسازی منابع انسانی و حمایت از مهارت آموختگان کار آفرین در راه اندازی کسب و کارهای مهارت بنیان از اهداف و سیاست های اجرای برنامه هفته گرامیداشت مهارت در استان خوزستان است.

او اضافه کرد: برای آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای به‌ عنوان متولیان آموزش‌های مهارتی غیر دولتی مشارکت فعالانه ایی در برنامه‌های بزرگداشت روز کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پایان افزود: با اجرای گسترده و هدفمند برنامه های فرهنگی، ترویجی، رسانه ای و اطلاع رسانی و... در روزهای هفته ملی مهارت با هم افزایی ذیربطان، ذینفعان و شرکای مهارتی، دستاوردهای ارزشمندی را در مسیر گسترش نهضت مهارت افزایی رقم بزند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز