مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند مطرح کرد:

صنایع کوچک زود بازده منطقه آزاد اروند حمایت می شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۹۲۲۶
صنایع کوچک زود بازده منطقه آزاد اروند حمایت می شود
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از صنایع کوچک منطقه آزاد اروند به خاطر اشتغال زایی و تامین بازار مصرف حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اسمعیل زمانی در حاشیه افتتاح سه پروژه صنعتی در سایت صنعتی شماره(۲) آبادان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تولید منطقه آزاد اروند در حال تکمیل شدن است و واحد‌های تولیدی از تولید مواد اولیه تا محصولات نهایی در حال فعال شدن هستند.

او گفت: این سه کارگاه از جمله کارگاه های تولید مواد نهایی هستند که تعداد آنها در منطقه افزایش یافته است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان بر حمایت از صنایع تولیدی اروند تاکید کرد و افزود: از این صنایع به دلیل اینکه انتهای زنجیره تولید هستند حمایت می شود چرا که هم تامین کننده نیاز مصرف کننده و هم صادر کننده هستند و هم به بهبود کسب و کار واحد‌های تولیدی کمک می شود.

لازم به ذکر است که در ادامه طرح"جهش تولید در سرزمین فتح"، امروز در ششمین گام، آیین بهره برداری از سه کارگاه تولیدی با حضور مسوولان منطقه ایی و اصحاب رسانه در شهرک صنعتی شماره دو آبادان برگزار شد.

کیسه های پلی پیلن، خوشبوکننده و بوگیر و کالاهای خواب و منسوجات عمده تولیدات این واحد‌های تازه افتتاح شده است.

لازم به توضیح است که این سه کارگاه تولیدی با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی زمینه اشتغال بیش از ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم نموده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز