فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:

علت حادثه انفجار گاز شهری خیابان نمره یک مسجدسلیمان در دست بررسی است

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۲:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۰۹۳۱
علت حادثه انفجار گاز شهری خیابان نمره یک مسجدسلیمان در دست بررسی است
فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه بازدید از محل انفجار خانه مسکونی در منطقه نمره یک، از پیگیری علت حادثه و بررسی های کارشناسانه در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، امروز شنبه ۲۸ تیرماه، محمد پاکدل فرماندار و علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان به همراه خراسانی بخشدار مرکزی از محل انفجار گاز در منطقه نمره یک بازدید نمودند.

فرماندار مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار برنا ضمن تسلیت به خانواده داغدیده، اظهار کرد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه هماهنگی های لازم برای اعزام مصدومان از طریق اورژانس هوایی صورت گرفت و هر سه مصدوم از طریق بالگرد به بیمارستان سوانح سوختگی آیت الله طالقانی اهواز منتقل شدند.

 پاکدل افزود: پیگیر علت این حادثه هستیم.

در همین راستا علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان نیز پس از شنیدن صحبت های اهالی منطقه نمره یک و گلایه مندی آنان از برخی ادارات و عوامل امدادی، اظهار کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی ست و پس از اعلام کارشناسی اگر قصوری صورت گرفته باشد با خاطیان برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است که در پی حادثه انفجار گاز که ساعت ۱۳:۰۵ روز گذشته(۲۷ تیرماه) در محله نمره یک مسجدسلیمان رخ داد، سه عضو یک خانواده شامل پدر، مادر و دختر مصدوم شدند. در این حادثه پدر و مادر با سوختگی ۹۰ درصد و دختر با سوختگی ۷۰ درصد توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهر انتقال و پس از اقدامات اولیه از طریق بالگرد به اهواز منتقل شدند. متاسفانه شب گذشته پدر خانواده در این حادثه فوت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز