سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

خروج بیمارستان منفرد نیاکی اهواز از چرخه پذیرش بیماران کرونایی

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۵۴۰۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از خروج بیمارستان منفرد نیاکی اهواز از چرخه پذیرش بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ظهر امروز دوشنبه مراسم تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر درمان بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز با حضور فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حجه الاسلام سید نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و برخی مقامات لشکری در این بیمارستان برگزار شد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا و نیز فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۹۲ زرهی و کادر بهداشتی و‌ درمانی بیمارستان اظهار کرد: بدون شک غلبه بر موج بیماری کرونا ویروس بدون همیاری همه بخش های دانشگاهی و غیر دانشگاهی حوزه سلامت مقدور نبود و خالی شدن بیمارستان شهید منفرد نیاکی از بیماران مبتلا به کرونا، فرصت مغتنمی شد تا با حضور در این مراسم، از زحمات حافظان سلامت تقدیر و تشکر شود.

او گفت: با رعایت و اهتمام ویژه به رعایت پروتکل های بهداشتی درمانی توسط هم استانی ها در کنار مجاهدت های کادر بهداشت و درمان، موجب کاهش میزان بستری در روزهای اخیر شده است.

ابول نژادیان با تاکید بر استفاده همگانی از ماسک، افزود: از هم استانی های درخواست می شود تا همچون گذشته، در هنگام خروج از منزل، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از هر گونه حضور در تجمعات بپرهیزند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان تاکید کرد: بهترین و موثرترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا، استفاده ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به شمار می رود.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم رییس دانشگاه و هیات همراه با حضور در بخش های مختلف بیمارستان، با اهدای شاخه گل از زحمات کادر درمان و نیروهای اداری بیمارستان تشکر و قدردانی کردند.

بیمارستان شهید منفرد نیاکی متعلق به ارتش و سومین بیمارستان اهواز است که از خدمات دهی بیماران کرونایی خارج می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز