معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد:

سهمیه خوزستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی حفظ می شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۶۹۵۹
سهمیه خوزستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی حفظ می شود
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: نسبت به فروش تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال ساحلی موافقت نکردیم و معتقدیم سهمیه خوزستان در این رقابت ها باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، ابراهیم نصیری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود درخواست هایی که برای خرید امتیاز تیم شهید جهان نژادیان(تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی) وجود دارد، اما اداره کل ورزش و جوانان با این موضوع مخالفت کرده است.

او گفت: تا زمانی که اداره کل ورزش و جوانان با این موضوع موافقت نکند، نمی توانند سهمیه استان را به جایی دیگر بدهند. فدراسیون نیاز به نامه اداره کل ورزش دارد و تا این لحظه ما هیچ گونه موافقتی در این خصوص نداشتیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: فرمانداری آبادان هم مخالفت خود با این موضوع را به صورت مکتوب برای ما ارسال کرده و جای هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد، ما معتقدیم که سهمیه استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باید حفظ شود و مخالف فروش امتیاز تیم به خارج استان هستیم.

لازم به ذکر است که روز گذشته در برخی از رسانه های استان اعلام شد که سهمیه خوزستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی به خارج از استان واگذار شد که مسوولان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مخالفت خود با این موضوع را نشان دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز