فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

کشف سلاح و مهمات جنگی در آبادان/باند سارقان خشن مسلح دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۲۶۸۲
کشف سلاح و مهمات جنگی در آبادان/باند سارقان خشن مسلح دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از انهدام باند چهار نفره سارقان مسلح منزل و احشام همراه با کشف سلاح و مهمات جنگی خبر داد:

به گزارش خبرنگار برنا به نقل از پلیس، سرهنگ سیدمحسن تقی زاده امروز در توضیح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خشن منزل و احشام در این شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای اعضای باند سارقان مسلح شده و ضمن هماهنگی  با مرجع قضایی، طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابادان افزود:  در این جریان تعداد یک قبضه سلاح جنگی کلاش، ۱۲۴ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح سرد قمه، یک تیغه خشاب جنگی کلاش، یک عدد پلاک خودرو سرقتی و همچنین تعداد پنج دستگاه گوشی موبایل از منزل سارقان کشف و ضبط شد.

به گفته این فرمانده انتظامی متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی به ۶ فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت مسلحانه احشام اعتراف کردند.

مقام ارشد انتظامی آبادان در پایان با بیان اینکه علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند، بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز