سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد:

هنوز شانس داریم و تا ثانیه آخر می جنگیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۳۸۳۵
هنوز شانس داریم و تا ثانیه آخر می جنگیم
سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: قول می دهیم تا ثانیه آخر می جنگیم. سعی می‌کنیم برای دیدار فردا به منطق برسیم و احساسی برخورد نکنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مهدی پاشازاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که فردا شنبه ۲۵ مرداد ماه راس ساعت ۲۰:۴۵ ددقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد، ضمن بیان اینکه که هنوز  تیمش برای بقا در لیگ برتر شانس دارد، اما از آن مهم‌تر کاری است که با بازیکنانش شروع کرده است که باید به پایان برسد، اظهار کرد: امیدوارم طبق برنامه هایمان رقابت کنیم. امیدوارم مثل دیدار های قبل پیشرفت داشته باشیم.

او در خصوص حسین مالکی گفت: هنوز این بازیکن نمی‌تواند برای ما به میدان برود. تازه با ما تمریناتش را شروع کرده است.

سرمربی تیم شاهین بوشهر افزود: ما در رقابت هایمان هجومی عمل کردیم و نتیجه هم گرفتیم. ولی مهمتر این است که شخصیت تیم را نشان بدهد. ما در سه دیدار اخیر سه گل خوردیم. مهم این بود که از عادت گل خوردن در بیاییم. حاصل تمرینات ما این است که دفاع مان خوب کار کرده است.

او در خصوص حواشی موجود در بوشهر و اینکه گفته بود افرادی در بوشهر هستند که نمی‌خواهند، تیم نتیجه بگیرند، بیان کرد: بیشتر از حواشی، مشکلات وجود دارد. دارایی باشگاه همین هست. بعضی جاها من سختگیر و حساس هستم که قطعا استاندارد است. ولی باشگاه هر چی داشته، ارایه نموده است. من این موضوع را به حسین مالکی گفتم، که بضاعت باشگاه همین است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در پایان اضافه کرد: تراکتور سازی با هواپیمای اختصاصی رفت و آمد می کنند. اما ما با همین چند تا جوان داشته هایمان و تلاشمان را نشان می دهیم. هم مسوولان یکدل هستند و هم هواداران حمایت می کنند. قول می دهیم تا ثانیه آخر می جنگیم. سعی می‌کنیم برای دیدار فردا به منطق برسیم و احساسی برخورد نکنیم. این برایم مهم است که با شخصیت بازی را شروع کنیم و با شخصیت به پایان برسانیم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با ۲۲ امتیاز در جایگاه ۱۶ و صنعت نفت آبادان با ۳۸ امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر نوزدهم قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز