خطیب جمعه اندیمشک بیان کرد:

ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط عزاداران حسینی

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۴۴۰۳
ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط عزاداران حسینی
امام جمعه اندیمشک گفت: رعایت تمام پروتکل های ستاد کرونا در ایام محرم برای عزاداران حسینی الزامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نوری احمدفداله عصر امروز گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و همزمانی آن با شیوع ویروس منحوس کرونا، ضرورت دارد عزاداران برای حفظ سلامت خود و شهروندان پروتکل ها و دستورات ستاد کرونا را رعایت کنند.

او در خصوص ضوابط مصوب شده برای ایام محرم گفت: همه هیات ها باید در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی ثبت نام و مسوول هیات تعهدنامه مربوطه را امضا کند، ماسک زدن برای همه عزاداران الزامی است، سینه زنی و زنجیر زنی در فضای باز انجام شده و فاصله هر فرد چهار متر باشد، در فضای بسته و داخل مساجد و تکایا فقط سخنرانی وروضه انجام شود.

امام جمعه اندیمشک افزود: به منظور زنجیر زنی از زنجیر شخصی استفاده شود، هنگام ورود و خروج تجمع صورت نگیرد و افراد به صورت  تک تک وارد و خارج شوند.

حسینی در خصوص نحوه ادای نذورات بیان کرد: نذورات به صورت خشک توزیع شود و چنانچه نذر معین هست رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی الزامی است.

خطیب جمعه اندیمشک در پایان اضافه کرد: رعایت تمامی پروتکل ها برای عزاداران و عاشقان ابا عبدالله الزامی است و امیدوار هستیم امسال هم با رعایت این پروتکل ها همچون سال های گذشته مراسم را پر شور برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز