سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

به حقم قانعم/بابت برخی از فحاشی هایی که به من شده گلایه دارم/برای برد و سه امتیاز به تبریز می‌رویم

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۴۴۷۰
به حقم قانعم/بابت برخی از فحاشی هایی که به من شده  گلایه دارم/برای برد و سه امتیاز به تبریز می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از مصاحبه روز گذشته من برخی ها سوء استفاده نمودند و آن را به مسایل مالی ربط دادند و عنوان کردند که بهنام سراج مبلغ دو میلیارد تومان از باشگاه بابت قراردادش می خواهد. این گونه نیست.

بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل شاهین بوشهر که به سقوط این تیم جنوبی به دسته پایین‌تر منجر شد، با حضور در نشست خبری پس از این دیدار ضمن عذرخواهی بابت صحبت هایی که روز گذشته در نشست پیش از بازی پیرامون وضعیت باشگاه، وضعیت داوری و حمایت نکردن برخی از مسوولین از باشگاه بیان کرده بود، اظهار کرد: مسوولیت اول و آخر نتیجه گیری یا عدم نتیجه گیری این تیم با من است. اگر در گذشته مسایلی  بیان کردم و اگر حمایت مسوولین را خواستم فقط و فقط برای تیم صنعت نفت و آینده این باشگاه بود.

او با بیان اینکه معلوم نیست، شاید رقابت آخر این فصل آخرین حضور من در ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت باشد، گفت: اما بهنام سراج مهم نیست. مهم تیم فوتبال صنعت نفت و هوادارانش است. از مصاحبه روز گذشته من برخی ها سوء استفاده نمودند و آن را به مسایل مالی ربط دادند و عنوان کردند که بهنام سراج مبلغ دو میلیارد تومان از باشگاه بابت قراردادش می خواهد. این گونه نیست. من در خصوص دراگان اسکوچیچ صحبت کردم. دانش مربیگری من با ایشان از زمین تا آسمان است و ایشان این مبلغ حقش بوده است و من هم به اندازه حق و حقوقم قرار داد بستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در نظر بگیرید دیدار امروز رقابت بسیار خوبی بود و بچه ها اگر می‌توانستند این گونه موقعیت هایشان را به گل تبدیل کند و در رقابت های گذشته بدین صورت به گل دست پیدا کنند الان وضعیت ما خیلی بهتر از این بود.

سراج بیان کرد: ما چهل و  یک امتیاز کسب کردیم. این نتیجه در ادوار لیگ برتر باشگاه سابقه نداشته است که ۴۱ امتیاز کسب کنیم هر چند اکثر این نتایج متعلق به دراگان اسکوچیچ است و من کاری انجام ندادم. اما مهم صنعت نفت است. ولی بابت برخی از فحاشی هایی که به من شده گلایه دارم چون من در طول دوران بازیگری و مربیگری هیچ وقت به کسی بی احترامی نکردم.

او اضافه کرد: امروز شنیدم که برخی‌ها نیز مدیرعامل باشگاه را مورد بی احترامی قرار دادند. می خواهم از اینجا بگویم عیسی زاده جز نیت خیر برای فوتبال آبادان هیچ چیزی نداشته است. عیسی زاده تیم را از دسته یک به لیگ برتر آورد و چند سال این تیم در لیگ برتر دارد توپ می زند. منطقه آزاد هم به عنوان اسپانسر تیم همیشه پای کار بوده است و من اگر در صحبت‌هایم اسمی از امام جمعه، فرماندار و رییس صدا و سیما می‌آورم فقط برای کمک به صنعت نفت است نه برای کمک به خودم. من کمک از هیچ کسی نمی خواهم. به کسی نیاز ندارم. فقط و فقط صنعت نفت برای  ما مهم است.

سراج با اشاره به اینکه الان بهترین نتیجه گیری تمام ادوار لیگ برتر صنعت نفت قرار داریم، گفت: مسوولیت تمام باخت ها را به گردن می‌گیرم و تمام برها را برای اسکوچیچ حساب خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص دیدار با شاهین بوشهر اضافه کرد: تیم فوتبال شاهین بوشهر خوب و جوانمردانه رقابت کرد. آنها اصلا به ضد فوتبال روی نیاورده اند. تیم ما هم خوب بود اما مشکلی که در رقابت های اخیر با آن دست و پنجه نرم می کنیم مشکل عدم گلزنی و رسیدن به گل های بیشتر در رقابت ها است. هدف اصلی من در  دیدار ها انجام رقابتی هجومی است و من خودم به بازی هجومی علاقه دارم. اما متاسفانه بچه ها گاهی اوقات بعد از زدن یکی دو گل عطش گلزنی خود را کاهش می‌دهند و با شکم سیری فوتبال بازی می کند.

او بیان کرد: برای دیدار با ماشین سازی نیزآماده هستیم کاری به وضعیت ماشین‌سازی نداریم. ما برای برد و سه امتیاز به تبریز می‌رویم. اما سعی می‌کنیم که با برنامه‌ریزی و تمرکز این مسابقه را برگزار کنیم.

سراج در پایان در خصوص وضعیت باشگاه در فصل بعد تصریح کرد: این دیدگاه کلان باشگاه است و به من مربوط نمی‌شود و مدیران باشگاه در این خصوص باید تصمیم بگیرند تا بتوانند با یک برنامه‌ریزی خوب تیم را برای فصل بعد آماده سازند.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با احتساب برد مقابل شاهین بوشهر با ۴۱ امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر نوزدهم باقی ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز