استاندار خوزستان بیان کرد:

آغاز عملیات احداث ۱۴ واحد مسکونی برای نیازمندان روستای جدیده خرمشهر/۲۰۰ میلیارد ریال برای رفع محرومیت روستای بردیه هزینه شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۴۶۱۲
آغاز عملیات احداث ۱۴ واحد مسکونی برای نیازمندان روستای جدیده خرمشهر/۲۰۰ میلیارد ریال برای رفع محرومیت روستای بردیه هزینه شد
استاندار خوزستان از افتتاح بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در خرمشهر اشاره کرد و گفت: این بنیاد بناست ۱۴ واحد مسکونی را برای افراد تحت پوشش کمیته امداد احداث و ۱۶ واحد را تعمیر و بازسازی کند و اقداماتی برای اشتغال و کارآفرینی در روستا جدیده خرمشهر انجام دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در خرمشهر که شامگاه شنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بنیاد با انگیزه خدمت و کسب رضای خدا در روستای بردیه دشت‌آزادگان اقدامات بسیار موثری انجام داد.

او گفت: بنیاد خیریه وفاق سبز علوی ظرف مدت دو سال بیش از ۲۰ میلیارد تومان را برای توسعه و آبادانی هزینه کرد و بخشی از این اعتبارات نیز در راستای اشتغال و کارآفرینی به صورت وام‌های قرض‌الحسنه و کم‌بهره در اختیار مردم قرار گرفت و با روش‌ها و فرمول‌هایی که از قبل فکر و برنامه‌ریزی شده بود، برای یک اشتغال پایدار در آن مناطق اقدام شد که خوشبختانه نتایج بسیار موفق و ارزشمندی نیز به دست آمد.

استاندار خوزستان افزود: روستای جدیده خرمشهر دومین روستایی است که توسط این بنیاد انتخاب شده و بناست با استفاده از تجربه روستای بردیه و با همان انگیزه و عشق و علاقه در راستای محرومیت‌زدایی که مورد نظر مقام معظم رهبری است، گام بردارند.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: بنیاد وفاق سبز علوی کار خود را از امروز در این روستا آغاز کرده و بناست ۱۴ واحد مسکونی را برای افراد تحت پوشش کمیته امداد احداث و ۱۶ واحد را تعمیر و بازسازی کند و سایر برنامه‌ها را با همان برنامه‌ریزی و استفاده از تجارب آن منطقه برای رفع مشکلات منطقه و اشتغال و کارآفرینی پیش خواهند برد.

شریعتی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همچون روستای بردیه، شاهد روستای بدون بیکار در جدیده خرمشهر باشیم و باب خیری برای ادامه مسیر در همه روستاهای استان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز