با دعوت گروه کارگردانی پروژه عظیم"سلمان فارسی" انجام شد:

حضور بازیگر آبادانی در بزرگترین پروژه ی سریال تلویزیونی کشور

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۵۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۶۱۵۸
حضور بازیگر آبادانی در بزرگترین پروژه ی سریال تلویزیونی کشور
رضا چوپان بازیگر آبادانی تئاتر و تلویزیون برای بازی در پروژه عظیم"سلمان فارسی" فراخوانده شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، داود میر باقری کارگردان مطرح سینما و تلویزیون کشور که سریال‌های فاخری چون امام علی(ع)، معصومیت از دست رفته و مختارنامه را در کارنامه خود دارد، در حال تولید سریال جدیدی به نام"سلمان فارسی" است.

این سریال بزرگترین پروژه تلویزیونی کشور می باشد که قرار است به بخش‌هایی از زندگی سلمان فارسی از صحابه ی پیامبر  در ایران و سرزمین حجازِ پس از اسلام بپردازد.

فرهاد اصلانی، علی دهکردی، محمدرضا هدایتی، شجاع نوری و.... از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال به عنوان بازیگر حضور دارند.

"رضا چوپان" بازیگر، نویسنده و کارگردان آبادانی ضمن دعوت به این پروژه عظیم تلویزیونی قرار است در قالب شخصیتی به نام "لَخمی" ایفای نقش کند.

قرار است در فاز اول این مجموعه، ۴۵ قسمت  تولید شود. هر چند نمی شود در فاز اول تمام زندگی سلمان فارسی را به تصویر کشید، اما شنیده ها حاکی از ادامه ی فعالیت این پروژه و تولید قسمت‌های بیشتر تا زمان مرگ سلمان فارسی در ادامه ی کار و پس از تولید ۴۵ قسمت است.

هم اکنون فیلمبرداری این سریال در شهرستان شاهرو و بسطام در حال انجام است.

رضا چوپان علاوه بر نویسندگی کارگردانی و بازیگری تاتر، پیش از این در فیلم سینمایی"آفتاب نیمه شب" به کارگردانی شهریار بحرانی و فیلم سینمایی"درون ماهی" به کارگردانی بهزاد وزیری به ایفای نقش پرداخته است.

این هنرمند آبادانی تا کنون کارگردانی چند اثر تلویزیون کمدی را برای سیمای مرکز آبادان و شبکه نسیم برعهده داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز