رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

ساماندهی توزیع گاز مایع خوزستان از اول شهریور ماه

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۶۳۰۱
ساماندهی توزیع گاز مایع خوزستان از اول شهریور ماه
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: توزیع گازمایع در استان با هدف عرضه مناسب در تمامی نقاط استان و نظارت هر چه دقیق تر ساماندهی می شود و این برنامه از اول شهریورماه عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امیرحسین نظری در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که در سرسرای سازمان صمت استان برگزار شد، اظهار کرد: خانواده هایی که در سطح استان از نعمت گاز شهری برخوردار نیستند و عاملان پخش گاز مایع باید برای ساماندهی عرضه و توزیع این گاز در سایت"نیو تجارت آسان" ثبت نام کنند.

او گفت: به هر خانواری که در این سایت ثبت نام کند کارتی تعلق می گیرد که طبق این طرح به هر خانواده ماهانه چهار کپسول گاز مایع داده می شود.

رییس سازمان صمت استان افزودد: هزینه دریافت سیلندرهای گاز باید از طریق دستگاه های پوزی که به شرکت های پخش این گاز داده می شود، واریز شود.

نظری بیان کرد: عاملان توزیع گاز مایع نیز باید در این سامانه ثبت نام کنند، تمامی عوامل پخش این گاز نیز باید پروانه کسب دریافت کنند و از مردم خواستاریم که تنها از عاملانی که دارای پروانه هستند، خرید کنند.

او اضافه کرد: طبق مصوبه کشوری خانوارهایی که علمک گاز درب منزل آن ها نصب شده است به معنای برخورداری از گاز مایع است اما با توجه به شرایط استان در ستاد تنظیم بازار استان مصوب شده است که تنها خانوارهایی که دارای کنتور گاز هستند در لیست دارا بودن گاز شهری نام برده شوند و در این صورت ملاک دریافت سیلندر گاز مایع برای مردم، نداشتن کنتور گاز است.

رییس سازمان صمت استان افزود: با این روش شبکه توزیع گاز مایع شفاف سازی خواهد شود و توزیع عادلانه گاز مایع را در سطح استان شاهد خواهیم شد.

نظری در پایان افزود: توزیع گاز مایع در مناطق عشایری همچون گذشته و توسط اداره کل امور عشایر انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که پیش از این توزیع گاز مایع توسط عاملان پخش انجام می گرفت و به دلیل عدم وجود نظارت سیستمی، نظارت بر عملکرد عاملان سخت و دشوار بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز